facebook_logo-2

Društvene mreže koriste se sve češće tokom gledanja televizije

Rezultati godišnje studije „TV i video potrošački trendovi 2012“ Ericsson ConsumerLab-a pokazuju da su društvene mreže postale sastavni deo gledanja televizijskog programa.

Šezdeset dva odsto korisnika, na nedeljnom nivou, koriste društvene medije dok gledaju televiziju što je povećanje od 18 odsto u odnosu na prethodnu godinu. 66 odsto pripadnica lepšeg pola koristi facebook, tviter i druge društvene mreže tokom gledanja televizije, dok je kod muškaraca taj procenat manji i iznosi 58 odsto. Dvadeset pet odsto korisnika koristi društvene mreže za diskutovanje o programu koji trenutno gledaju.

Povezana vest:  LG lansirao nove Optimus smart telefone sa najnovijom Android platformom

Niklas Renblum, viši savetnik u Ericsson ConsumerLab-u, rekao je: “Mobilni uređaji su postali važan deo gledanja televizije jer sve više korisnika prati tv program putem pametnih telefona, tableta i prenosnih računara. Trend gledanje televizije u pokrenute raste i 50 odsto vremena koje korisnik provede gledajući televiziju na pametnom telefonu ili tabletu čini to van kuće.“

Povezana vest:  LUMILEO P100 & LUMILEO M200: Toshiba dodaje dva snažna LED mini projektora katalogu dodatne opreme

Takođe, primetan je i trend promene koncepta kućnog video sistema. Sve više korisnika se odlučuje za jedan veliki glavni televizor uz nekoliko mobilnih uređaja kako bi lakše pratili sadržaj iz svih delova svog doma.

Iako se ponašanja i zahtevi korisnika menjaju, samo sedam odsto kaže da će smanjiti svoju pretplatu na televiziju. Većina korisnika umesto da smanji troškove spremna je da plati više za bolji ugođaj prilikom gledanja televizije: 41 odsto korisnika istaklo je da je spremno da plati za TV i video sadržaja u HD rezoluciji.

Povezana vest:  Samsung na Euroforumu u Monaku predstavio Chef kolekciju, liniju premium kućnih uređaja

Podaci za studiju prikupljeni su u Brazilu, Čileu, Kini, Nemačkoj, Italiji, Meksiku, Južnoj Koreji, Španiji, Švedskoj, Tajvanu, Velikoj Britaniji i SAD-u. Istraživanje se sastojalo od 14 kvalitativnih i 12.000 kvantitativnih intervjua putem interneta što predstavlja reprezentativni uzorak od više od 460 miliona korisnika.