Znati dobro komunicirati nije urođena osobina. Ona se uči. U tome nam može pomoći priručnik za ovladavanje veštinama komunikacije koji je napisao psiholog i ekspert za komunikaciju Fridman Šulc fon Tun.

Njegova knjiga „Kako razgovaramo“ klasično je delo psihologije i udžbenik koji je široko zastupljen u školama, univerzitetima i na obukama za poslovne veštine. Namenjena je širokoj publici jer obezbeđuje alate i putokaze za poboljšanje svakodnevne komunikacije.

Povezana vest:  Najsmešnijoj komediji nagrada "Miodrag Petrović Čkalja"

U poslovnoj komunikaciji, u razgovoru sa partnerom ili u ma kojoj drugoj vrsti svakodnevnog međuljudskog odnosa, često se suočavamo sa raznim teškoćama. Ne uspevamo da jasno prenesemo drugoj osobi svoje misli ili osećanja, a često i pogrešno razumemo šta osoba sa kojom razgovaramo želi da nam saopšti. Tako razgovori dovode do nesporazuma, koji mogu prerasti u svađe, a da nije jasno šta je uzrok tome. „Kako razgovaramo“ analizira tipične smetnje u komunikaciji i nudi pristupe koji nam mogu pomoći da razumemo konkretne probleme i ostvarimo u svim oblastima života bolje međuljudske odnose.

Povezana vest:  Objavljena knjiga Nataše Marković „OSTRVO DEVICA"

Priručnik za ovladavanje veštinama komunikacije „Kako razgovaramo“ možete pronaći u svim knjižarama Delfi, Laguninim klubovima čitalaca, onlajn knjižari www.delfi.rs i na sajtu www.laguna.rs.