iPhone6 34FL 3-Color-Spaced Homescreen-PRINT

Apple najvredniji brend na svetu

Brend i logo američke tehnološke kompanije Apple proglašeni su za najvrednije na svetu, prema rang listi „Najbolji brendovi na svetu za 2014. godinu“ koju objavljuje vodeća konsultantska firma Interbrend.
U okviru te liste, vrednost brenda Apple je procenjena na 119 milijardi dolara, prema pisanju britanskog lista „Gardijan“.
Ova američka kompanija, koja je sa tržišnom vrednošću od 591 milijarde dolara već najveća na svetu, u proteklih godinu dana registrovala je skok vrednosti svog brenda za 21 odsto, prema podacima kompanije Interbrend.
Prva mesta na ovogodišnjoj listi zauzele su tehnološke kompanije, pa se tako njih pet našlo u top 10 – Apple (1. mesto), Google (2. mesto), IBM (4. mesto), Microsoft (5. mesto) i Samsung (7. mesto).
Vrednost brenda Googlw je u poslednjih godinu dana porasla za 15 odsto na 107 milijardi dolara, dok je vrednost Coca-cole porasla za tri odsto na 81,5 milijardi dolara, zahvaljujući čemu je ta kompanija zauzela treću poziciju na rang listi.
Facebook je, pak, registrovao najveći skok na grafikonu, budući da je vrednost tog brenda porasla za 86 odsto na 14,4 milijarde dolara, zauzevši tako 29. poziciju na tabeli.

Povezana vest:  Konkurs za novembarski Katapult