Lansirana nova domaća društvena mreža VIPer

 

Mia i Anabela DjoganiU beogradskom lokalu „Santo Domingo“ prezentovana je nova društvena mrežawww.viper.co.rs – novi veb sajt koji spaja poznate ličnosti sa njihovim obožavaocima

Na pomenutoj adresi postavljena je jedinstvena društvena mreža na srpskom jeziku koja okuplja veliki broj poznatih ličnosti iz sveta estrade, sporta, glume i javnog života i njihove obožavaoce. Društvena mreža VIPer je poduhvat kompanije koju su osnovale kompanija Color Press Group i agencija McCann Erickson Public Relations. Među prvih 65 poznatih ličnosti koje su se učlanile u VIPer nalaze se i Svetlana Ražnatović, Jelena Karleuša, Nataša Bekvalac, Seka Aleksić, Ognjen Amidžić, Boško Jakovljević, Ksenija Pajčin, Katarina Rebrača, Iva Štrljić, Marija Kilibarda, i mnoge druge.

Povezana vest:  Viktorija i Dejvid Bekam na venčanju princa Vilijama

Goga SekulicVIPer je društvena mreža, u suštini Fan Social Network, kakve postoje na svetskom internetu, ali ni jedna ne okuplja ovoliki broj poznatih ličnosti. Osnovna vrsta funkcionalnosti je kao kod www.twitter.com ali su ugrađene mogućnosti da se formiraju grupe obožavalaca i da se lako pretražuju profili poznatih ličnosti koji su jasno grafički označeni. Osnivači mreže očekuju da VIPer u kratkom vremenu okupi pravu armiju obožavalaca koji pored praćenja života svojih omiljenih zvezda na ovoj veb adresi mogu i da međusobno komuniciraju.

-Kao izdavača najčitanijih regionalnih magazina o poznatim ličnostima raduje me što danas ulazimo u potpuno novu eru komunikacije koju je tehnologija omogućila. Kompanija Color Press Group sa redakcijama svojih izdanja Svet, Scandal i Hello! garantuje da su u pitanju zaista poznate ličnosti koje su predstavljene na VIPer-u. Želim posetiocima dobru zabavu i lepo druženje, a ovo je tek početak razvoja Celebrity Fan portala u koji će VIPer prerasti – izjavio je Robert Čoban, predsednik kompanije Color Press Group.

Bosko Jakovljevic-Za sada je 65 VIP ličnosti dalo pristanak da učestvuje u radu ovog sajta, sa tendencijom da ih u budućnosti bude još više, kroz redovno lično obraćanje svojim obožavaocima. Na vrlo jednostavan način moći će da obaveštavaju svoje obožavaoce gde su i šta rade slanjem SMS-a bilo gde se nalazili. Očekujem da upravo zbog ovoga VIPer bude najaktivniji oko Nove godine kada VIP ličnosti, od kojih je veliki broj iz muzičke industrije, krenu na gostovanja – predviđa Miloje Sekulić direktor internet izdanja kompanije Futuremedia koji je osmislio i realizovao VIPer.

Povezana vest:  Problemi i izazovi sa kojima se suočavaju žene preduzetnice

Dok se broj članova VIPera i poseta sajtu konstantno povećavaju Futuremedia i njen tehnički partner na ovom projektu kompanija KlikMee, rade na razvoju novih mogućnosti za komunikaciju između poznatih ličnosti i njihovih obožavalaca od kojih će prve biti uvedene odmah posle novogodišnjih praznika.