Gala revijom srpskih modnih brendova otvoreno je drugo veče 50. L’Oreal Fashion Week-a, jubileja kojim se slavi više od 25 godine manifestacije koja na spektakularan način daje platformu talentima koji dominiraju, ne samo na domaćoj, već i inostranoj modnoj sceni. Podrška domaćim modnim brendovima je obeležila dosadašnje nedelje mode, a jedna od prvih revija na kojoj su se zajednički predstavili bila je baš na BFW.

Pistom Belexpocentra su prodefilovali najnoviji modeli 15 najznačajnijih domaćih brendova, IVKO, AMC – Afrodita Mode Collection, Extreme Intimo, Tiffany Production, Martini Vesto, Bonatti, Luna, Legend World Wide, EXTERRA, Garinello, Barbosa, PS Fashion, Beba Kids, Jagger i Maruška.

Foto: Mateja Stanisavljević/ATA Images

Ovo je revija koja je okupila najveći broj brendova do sada, i publici pružila svojevrsni uvid u stvaralaštvo domaće modne industrije. Taj uvid pruža nadu i neverovatnu sliku prave kreativnosti, vrhunskog dizajna i insistiranja na kvalitetu materijala i njihovoj obradi, pa se nameće zaključak da je pred ovom industrijom svetla budućnost. Nakon ove revije, jasnije je kako i zašto je baš naša modna industrija opstala, jedina na prostorima Ex YU, i kako raste i izlazi van naših granica. Većina ovih brendova je osvojila kupce u regionu, a Ivko je i globalno popularan.

Povezana vest:  Ne grizi savest ZAGRIZI LIMUNANU

U nastavku večeri, u okviru revije Textil predstavlja, publika je ostala opčinjena kreativnosti tri sjajne autorke, uvažene Dode Komad, Sonje Jocić i HAIDUK by Milica Vukadinović. Svaka od njih je na svojstven način prezentovala teme koje ih inspirišu i pokreću.

Doda Komad, dobitnica mnogobrojnih nagrada i priznanja iz oblasti savremenog odevanja, profesorka na Fakultetu primenjenih umetnosti, u prikazanoj autorskoj kolekciji unikatnih modela pod nazivom „Ideogrami” za sezonu proleće – leto 2023. inspiraciju je pronašla u prizorima sveta koji nestaje i njegovoj lepoti u različitosti, ali sa važnim pitanjem kuda idemo i kakav svet ostaje onima posle nas. Ostale su upečatljive maske koje je izradila specijalno za ovu kolekciju.

Povezana vest:  Orlando Blum u reklamama za parfem Hugo Bos

Sonja Jocić je se ovog puta predstavila modnom kolekcijom „Put ka svitanju“ i kolekcijom nakita „Igralište skulptura“, koje su  rezultat njenog doktorskog rada sa umetničkim ciljem da inovativnim dizajnom savremene odeće i aksesoara probudi svest pojedinca o globalnom problemu održivosti u modi, i da ponudi rešenja koja doprinose održivoj modi i pozitivnom menjanju sveta u kome živimo.

Nakon mnogo godina u industriji, izlaganja u inostranstvu i izazovima u drugim sverama dizajna, Milica Vukadinović kroz HAIDUK nudi novi gradski stil protkan ležernošću i rasterećenošću. Brend je posvećen svakodnevnici onih koji veruju u  suštinu i ideju, plemenitih i iskrenih koji se prepoznaju i drže zajedno. HAIDUK je novo lice u gradu i prepoznatljivo lice njegovih gradjana, i nosi poruku – Be kind. Be honest. Be honourable . Be HAIDUK.

Povezana vest:  Počela velika SBB-ova akcija čišćenja Beograda i Srbije - „Zajedno za lepši komšiluk"

Foto: Mateja Stanisavljević/ATA Images