Rođendanska žurka Supermarketa

bisera velentanlic i ana stanicSinoć je SUPERMARKET koncept radnja proslavila svoj prvi rođendan. U programu koji je obuhvatio retrospektivu događaja iz Supermarketa ( modne revije, izložbe, beauty i modni kutak ) Ana Stanić i Bisera Velentanlić su započele muzički deo programa.
Gosti su imali prilike i da uživaju u muzici po izboru DJ Peppe-a i Marka Nastića, šampanjcu, koktelima…
Do kasno u noć zabavljali su se i Lin Montgomeri, Isidora Bjelica, Nebojsa Pajkić, Duška Jovanić, Katarina Rebrača, Aleksandra Janković, Jelena Blečiž, Vasil Hadžimanov, Ašok Murty, Bata Spasojević, Zvonko Marković, Suzana Perić, Vlada Aleksić, Nebojša Grnčarski, Jelena Ivanović, Goga Grubješić, Tamara Paunović, Marijana Mateus, Nenad Radujević, Dragana Ćosić i mnogi ,mnogi drugi….
hosteseKao prvi ovakav projekat u regionu zapadnog Balkana – SUPERMARKET je, tokom svoje prve godine postojanja, univerzalno prihvaćen od strane svojih brojnih i pozitivno različitih posetilaca kao kreativni epicentar izraza tekovina savremenog vremena, oličen avangardnim pristupom slobode izbora kroz inspirativnu moć ideje i informacije. SUPERMARKET njima pruža jedinstveni doživljaj kroz svoje brojne interesantne i originalne sadržaje – modu, modne asesoare, prodajni prostor za mlade modne kreatore, kozmetiku, spa centar, frizerski salon, specijalnu selekciju poklona, knjižaru sa stručnom periodikom, DO Flower cvećaru, izložbenu multimedijalnu galeriju i otvoreni i zatvoreni “fusion” bar-restoran sa besplatnim internet portovima i bezičnim internetom…
modeliVesnik najnovijih svetskih trendova u svim sferama društveno-priznatog izraza, promoter novih vrednosti pozitivne selekcije i podrške mladim i neafirmisanim umetnicima u definisanju i predstavljanju njihovog autorskog rada kroz prizmu savremenog tržišta – SUPERMARKET je predstavio novi životni stil, duh i energiju stvaralaštva Beograda u evropskim i svetskim okvirima – za šta je već pridobio izuzetnu pažnju i zvanična medjunarodna priznanja.
Briljantna demonstracija spajanja tematske definicije ambijenta i tržišne funkcionalnosti, prožet posebnom svešću za ekološku samoodrživost u harmoniji životne sredine – SUPERMARKET je promovisao novu dimenziju animacije gradskog prostora raznih namena iz prethodnih epoha ( u ovom slučaju soc-realističkog dizajna) – i njihovu ponovnu aktuelizaciju u stvaralački poligon kulturnog, tehnološkog i tržišnog dijaloga i afirmacije kroz generacije.

Povezana vest:  Velikom regionalnom konferencijom počinje osma sezona programa Coca-Cola podrška mladima