
Vodeći svetski PepsiCo brendovi – Lay’s, Gatorade i Pepsi MAX / Pepsi udružuju snage sa UEFA Ligom šampiona. PepsiCo danas objavljuje novo partnerstvo sa ovim prestižnim evropskim fudbalskim turnirom.
Saradnja sa UEFA Ligom šampiona zvanično će početi 1. jula, pre početka sezone 2015/16. Lay’s, Gatorade i Pepsi MAX / Pepsi će biti vodeći brendovi turnira. Pored njih PepsiCo će u sponzorske programe uključiti i brendove Doritos, Lipton i 7Up.
Direktor kompanije PepsiCo za Evropu, Ramon Laguarta je izjavio: „Dugogodišnja veza kompanije PepsiCo sa odličnim fudbalom se današnjim obaveštenjem podiže na novi nivo. UEFA Liga šampiona je bez sumnje jedno od najprestižnijih fudbalskih takmičenja na svetu i sa više od milijardu ljubitelja fudbala koji prate mečeve svake sezone, ovo novo partnerstvo nudi do sada neviđene prilike za obe strane. Mi smo strastveni kada je fudbal u pitanju i jedva čekamo da podelimo tu posvećenost sa ljubiteljima UEFA Lige šampiona kako u Evropi, tako i širom sveta.“
Laguarta je takođe dodao:“ Kombinacija PepsiCo brendova hrane i pića i snage UEFA Lige šampiona je savršena. Udruženim naporima ćemo moći da stvaramo mnogobrojne prilike da se prijatelji i porodice okupe i da uživaju. Zajedno ćemo unaprediti spoj fudbala i zabave i, na putu ka sezoni 2015/16, ljubitelji UEFA Lige šampiona mogu da očekuju fantastična nova iskustva od brendova Lay’s, Gatorade, Pepsi MAX i Pepsi. Pratite nas! „
U vezi sa saradnjom sa PepsiCo kompanijom direktor marketinga kompanije UEFA Events, Guy-Laurent Epstein je izjavio sledeće: „Prezadovoljni smo i pozdravljamo PepsiCo kao zvaničnog partnera UEFA Lige šampiona. PepsiCo je pravi globalni partner i uzbuđeni smo što ćemo zajedno raditi na animaciji ljubitelja fudbala širom sveta inovativnim marketinškim aktivacijama. Istovremeno ćemo i učiti iz bogatog iskustva koje PepsiCo ima u oblasti zabave kako bi još više unapredili brend UEFA Lige šampiona“
Finale UEFA Lige šampiona je najgledaniji godišnji sportski događaj. Finale u nedelju 6. juna je bilo emitovano u više od 200 zemalja, sa oko 400 miliona gledalaca, od čega je 180 miliona pratilo prenos uživo. Sezona, od plej ofa do finala, se sastoji od 17 nedelja takmičenja i ukupno 145 utakmica. Liga nudi više od 110.000 sati TV sadržaja tokom jedne sezone i ima mnogobrojnu regionalnu i globalnu publiku, sa 1,1. milijardom gledalaca prenosa uživo.
Pored dugogodišnje strasti prema fudbalu, PepsiCo takođe ima istoriju saradnje sa prvoklasnim svetskim ligama u stvaranju atraktivnog i inovativnog sadržaja i marketing programa. Ostali partneri kompanije PepsiCo, iz sveta sporta, su nacionalna takmičenja iz košarke – NBA, američkog fudbala – NFL, hokeja – NHL, bejzbola – Major League Baseball i kriketa – Indian Premier League i International Cricket Council.
