Uoči svog 50. rođendana, brend Plazma nas je odvela na istorijsko putovanje kroz izložbu ,,Ove noći slavimo svi’’ na ovogodišnjoj manifestaciji ,,Noć Muzeja’’.

Kompanija Bambi je ove godine sa svojim brendom Plazma bila pokrovitelj jedne od najznačajnijih kulturnih manifestacija u Srbiji. Uoči proslave pet decenija svima omiljene Plazme, manifestaciju ,,Noć Muzeja’’ obeležilo je i Plazma sentimentalno putovanje kroz dekade. Izložba pod nazivom „Ove noći slavimo svi“ predstavila je upravo istoriju proslave rođendana u Srbiji.

Povezana vest:  Kevin i Danielle Jonas će dobiti ćerku!

,,Kako je vreme prolazilo, tako je i Plazma rasla i razvijala se. Na Plazmi su odrastale i odrastaju brojne generacije, a da je omiljeni „član“ svake porodice i da vlada srcima potrošača, svedoče i brojna priznanja koje je Plazma osvojila upravo zahvaljujući svima vama. Iz tog razloga, odlučili smo da se osvrnemo na sve značajne trenutke naših baka, deka, roditelja, ali i novijih generacija uz našu omiljenu Plazmu,“ rekao je Nemanja Brković, Menadžer za odnose sa javnošću u kompaniji Bambi.

U galeriji ULUS u Knez Mihailovoj posetioci su 20. maja imali priliku da uživaju u nasmejanim licima sa fotografija koje su prikazivale kako su generacije od šezdesetih godina prošlog veka do danas proslavljale rođendane, naravno, uz Plazma podršku! Uz melodije evergrin hitova šezdesetih i sedamdesetih godina uz koje su na zabavama plesali naše bake, deke i roditelji, Plazma se osvrnula i na modu koja oslikava te epohe. Prolazeći kroz devedesete, i prisećajući se nekih od  najpopularnijih recepata za torte iz tog perioda, Plazma nas je uvela u dvehiljadite i poželela dobrodošlicu na 50. Plazma rođendan!

Povezana vest:  Gillette odgovara na zahteve muškaraca omogućavajući neverovatnu udobnost prilikom izbrijavanja sa Gillette Fusion Proglide i uz pomoć svog tima izaziva srpske muškarce da pokažu svoju drugu stranu ličnosti