Jedan od najuspešnijih mladih evropskih glumaca Miloš Biković od danas je zaštitno lice Gorkog lista i kampanje Magija gorčine, osmišljene uoči velikog jubileja – šest decenija postojanja tajne recepture i neponovljivog ukusa ovog bitera.

U okviru nove uloge on će u narednih godinu dana angažovati svoj talenat i kreativnost da kroz kampanje Gorkog lista upotpuni nesvakidašnju priču o lokalnom biteru koji je stasao u jedan od najsnažnijih internacionalnih brendova iz Srbije, baš kao i on sam.

Vojin Đorđević, osnivač i kreator brendova Gorki list i VODAVODA izrazio je veliko zadovoljstvo zbog zajedničke saradnje na promociji jednog najpre domaćeg bitera, koji na našem, ali i 10 inostranih i veoma zahtevnih tržišta suvereno vlada kao lider u svojoj kategoriji.

Povezana vest:  Nagrada „The People’s Icon of 2020“ biće uručena Jennifer Lopez na dodeli E! People’s Choice Awards 15. novembra

Gorki list je već punih 60 godina sinonim za kvalitet, savršen balans tajne recepture, ali i izuzetnu fleksibilnost zahvaljujući kojoj neprekidno menja i inovira svoj dizajn u skladu sa potrebama potrošača širom sveta. Naš biter je veoma brzo prerastao granice naše zemlje, i izrastao u snažan internacionalni brend koji traje, neprestano umnožavajući svoj uticaj i snagu. Danas  je, baš kao i njegovo zaštitno lice Miloš Biković, dokaz da Srbija ima kvalitet, ekspertizu i talenat, zahvaljujući kojima može da stoji „rame uz rame“ sa najvećim svetskim brendovima“, istakao je Đorđević.

Povezana vest:  Mađarska Lajver vina predstavljena u Srbiji

Osim udruživanja snaga u promociji prepoznatljivog bitera, zajednička saradnja uključiće i rad na daljoj afirmaciji lokalne kreativnosti, umetnosti i kulture u našoj zemlji i van njenih granica, koji su takođe svojstveni – i Gorkom listu i Milošu Bikoviću.

„Verujem da koliko god daleko da stignete u životu, nikada ne smete da zaboravite odakle ste počeli. Zbog toga svoju popularnost doživljavam kao priliku da promovišem zemlju u kojoj sam rođen i odrastao, u kojoj sam se obrazovao i napravio svoje prve profesionalne korake. Baš kao i ja i Gorki list, nastoji da svoj kredibilitet i popularnost na inostranim tržištima, iskoristi kako da bi pokazao da je Srbija zemlja talentovanih ljudi i kvalitetnih proizvoda. Zbog toga je ovo partnerstvo za mene potpuno prirodno i samim tim veoma važno, jer sa jedne strane počiva na temeljima zajedničkih vrednosti, a sa druge će se razvijati se na krilima istih ciljevima“, zaključio je Biković.

Povezana vest:  H&M otvorio onlajn prodavnicu u Španiji

Saradnja Gorkog lista i našeg proslavljenog glumca počela je podrškom ovog brenda filmu Južni vetar i istoimenoj TV seriji, kao i rusko-srpskom ostvarenju Hotel Beograd. Višegodišnje partnerstvo krunisano je angažovanjem Miloša Bikovića kao zaštitnog lica Gorkog lista i ko-producenta u Magiji gorčine, reklamnom spotu koji je snimila produkcijska kuća Arhangel, čiji je on osnivač.