coca-colaCoca cola kao planetarni učitelj radosti

Kompanija Coca Cola planira da otvori virtuelne škole radosti za decu i odrasle, u kojima bi se lečili neraspoloženje i nervoza, koji su zahvatili populaciju Evrope i Amerike kao posledica ekonomske krize.

Projekat, koji je uradio Centar za komercijalne inovacije brendova „Methods for profit“, predviđa da „Koka Kola“, umesto samo u svrhe sugestivnih slogana i spotova, ozbiljno počne da se bavi pojmovima kao što su radost, dobro raspoloženje i uzbuđenje.

Povezana vest:  GLASANJE POČINJE! CAMPARI VAS POIZIVA DA IZABERETE GORKU ILI SLATKU STRANU SA KEJT HADSON, ZAŠTITNIM LICEM CAMPARI KALENDARA ZA 2016. GODINU

„Koka Kola“ bi trebala da otvori Školu radosti za decu i Akademiju radosti za odrasle i da počne sa istraživanjima o mineralima i vitaminima koji poboljšavaju raspoloženje.

„Koka Kola Škola radosti“ učila bi ljude od mladih dana da je nužno svladati veštine koje će im omogućiti da stvore osećaj radosti, za razliku od svih dosadašnjih škola, uključujući i one najprestižnije i najelitnije, koje su uglavnom škole teskobe i napetosti.

Povezana vest:  Belville predstavio različite kulture Beograđanima

U vremenu kada čovečanstvo želi tračak nade i radosti, „Koka Kola“ može da, ne samo kao kampanju, već kao istinski fakultativni projekt, pokrene škole o radosti i sreći, u kojima će ljudi učiti da uživaju u malim stvarima, navedeno je u saopštenju Centra „Methods for profit“.