Jedan od najpoznatijih holandskih brendova piva, Amstel Premium Pilsener, predstavio je novu crvenu ambalažu za srpsko tržište. Stilizovana etiketa objedinjuje i unapređuje atraktivan izgled ovog čuvenog brenda.

Novi vizuelni identitet je u skladu sa tradicijom brenda, a u prvom planu je crvena boja po kojoj je Amstel Premium Pilsener prepoznatljiv širom sveta.

Bogata istorija Amstela nam je bila inspiracija za novi izgled i dizajn, koji je usklađen sa najvišim kvalitetom piva. Novo pakovanje odiše stilom, a sam izgled etikete je nešto na čemu smo pažljivo radili, kako bismo se približili ukusu potrošača i ispratili zahteve tržišta – rekla je Sofija Eftimovski Božović, senior brend menadžerka kompanije HEINEKEN, i dodala: – Želja nam je da kontinuiranim inovacijama razvijamo brend koji je prepoznatljiv po vrhunskom kvalitetu, kao i jedinstvenom iskustvu koje svojim potrošačima donosi Amstel Premium Pilsener.

Na pakovanjima će i dalje biti istaknuta brojka 1870, kao godina osnivanja pivare Amstel. Uz godinu stoje medalje za kvalitet piva koje su deo nasledja brenda još od 1888, kao i dva lava na plavoj pozadini pored slova A, simbola grba Amsterdama.

Povezana vest:  Najbolji srpski dugoprugaši na jubilarnom 30. Beogradskom maratonu

Čuveni crveno-beli logo Amstela zauzima centralno mesto na ambalaži. Osnivači brenda Čarls De Pesters i Johan Van Marvijk Koj voleli su da igraju bilijar, pa su zato ove dve boje postale integralni deo logotipa.

Novi izgled Amstel Premium Pilsener ambalaže samo je jedna u nizu iznenađenja koje je ovaj brend pripremio za naredni period. Amstel u novom ruhu već može da se nađe na policama prodavnica širom Srbije.

Povezana vest:  GUESS BOBBI TAŠNA: MODERNA, ZABAVNA & FUNKY