Početak jubilarnog 30. Beogradskog maratona obeležen je rekordnim brojem učesnika iz 70 zemalja, među kojima trče najveća imena svetske atletike, ali i brojni sugrađani koji verno opisuju slogan „Ko na maraton dođe, taj maraton i stvara“. Među njima je više od 100 zaposlenih iz IDEA trgovinskog lanca koji su četvrti put zaredom deo ove beogradske priče. Jedan od njih je i Dušan, ljubazni mesar koga svakog jutra možete videti u IDEA prodavnici u Braničevskoj ulici.

Povezana vest:  Nova epizoda rijaliti serije “Točak: Igre preživljavanja”

Kao ekskluzivni sponzor ove manifestacije, IDEA je organizovala zajedničko zagrevanje za sve učesnike na startu i pripremila vodu, voće i druge namirnice kao kvalitetnu okrepu tokom trke. Pored toga, organizovala je trku „Moja mama je brža od mog tate“, kao i treću Šetnju odgovornih vlasnika pasa koja ima humanitarni karakter.

Ovaj trgovinski lanac je u godini jubileja Beogradskog maratona potpisao novi trogodišnji ugovor sa jednom od najvećih sportskih manifestacija u Srbiji i zato je velikim brojem aktivnosti upotpunio ovaj veliki događaj koji predstavlja simbol naše prestonice.

Povezana vest:  Đurovski: Zvezda je stvarno u psihološkoj krizi, ali biće bolje