Heineken, jedan od vodećih premium brendova piva, kao generalni sponzor UEFA Lige šampiona i ove godine pripremio je posebno iznenađenje za sve fudbalske fanove u Srbiji. Gledanje najvećeg i najuzbudljivijeg sportskog događaja, finala UEFA Lige šampiona, biće organizovano na ekskluzivnom Heineken kruzeru tokom krstarenja grčkim ostrvima.

Nagradni konkurs traje do 15. maja 2017. godine, a svi koji kupe Heineken promotivno pakovanje u objektima Tempo, Maxi i Shop&Go biće u prilici da učestvuju. Za dalje učešće u nagradnom konkursu potrebno je da potrošač pronađe KOD, koji se nalazi na dnu Heineken promotivnog pakovanja, i pošalje ga na Heineken Srbija Viber Public Account. Takmičenje za glavnu nagradu podrazumeva kviz znanja na temu Lige šampiona, a informisanost  i veštine snalaženja u davanju odgovora biće presudni faktori u borbi do pobede i osvajanju putovanja za dve osobe.

Povezana vest:  Objavljen prvi singl iz filma "Pedeset nijansi mračnije" (VIDEO)

Heineken nije samo jedan od sponzora, već i brend koji deli strast praćenja UEFA Champions League sa svojim potrošačima. Zato i ove godine, najvernije fanove nagrađujemo gledanjem finalnog meča tokom krstarenja grčkim ostrvima. Pozivamo sve one koji vole Heineken i Ligu šampiona da nam se pridruže i učestvuju“, izjavila je Tijana Domanović, brend menadžer Heinekena.

Povezana vest:  Na današnji dan - 27. februar

UEFA Liga šampiona i Heineken ove godine obeležavaju dvanaest godina uspešne saradnje, a dosadašnja pozitivna iskustva fudbalskih fanova su potvrda da se ova tradicija opravdano nastavlja iz godine u godinu. Liga šampiona predstavlja najveći svetski sportski događaj koji na godišnjem nivou prati više od 4,2 milijarde ljudi u preko 200 zemalja. Finale ovogodišnjeg takmičenja je planirano da se održi 3. juna.

Povezana vest:  Potrošači su ponovo izabrali – Zaječarsko pivo omiljeno u Srbiji

Doživite jedinstveno iskustvo gledanja finalnog meča UEFA Lige šampiona, na egzotičnoj destinaciji i specijalnom Heineken kruzeru!