Grand Aroma je ovih dana izašla u grad, sasvim drugačija.

Može se reći da je pokazala svoje pravo lice, lice jednog brenda koji se od samog svog početka deklariše sa ponosom kao ženski.

Koncept novog, redizajniranog pakovanja, jasno komunicira autentičnost i govori jezikom vremena u kome se nalazi. Drugačijim karakterima sa pakovanja Grand Aroma slavi različitost svojih potrošačica i poručuje: „Nismo sve iste i upravo to je ono što nas čini savršenima. Biti svoja i autentična uprkos svim izazovima spoljnog sveta je put koji vodi ka pravim odlukama koje zatim naš život usmeravaju u željenom pravcu.“

Povezana vest:  Rusija odbila predlog Evrovizije da učestvuje preko satelita

Koji su zapravo trenuci za Aroma kafu? Da li je to bilo koji momenat tokom dana? Naš utisak je da su oni kao zrna ove aromatične šoljice mira, svakodnevni ali odabrani. Oni obično stižu sa rečenicama kao što su: „E sad ću da popijem jednu kafu“, sa značenjem, „Hoću pauzu, tajm aut“ ili “ Sada ja pijem kafu“ sa značenjem “ Ovo je moje vreme, niko da me nije remetio“. Sam ritual ispijanja kafe odiše mirom i sumiranjem utisaka, jednako je prijatan kao društveni i kao „sama sa sobom“ mini događaj. Ti trenuci u kojima se žena ne odriče sebe, u kojima se vraća sebi su najdragoceniji za njen život.

Povezana vest:  „Bečki dečaci“ na UNESKO listi svetske kulturne baštine

Zato su i poruke ove kampanje koja prati i ističe novo pakovanje, različite i u duhu ove ženske „mantre”, a priča kao takva je pre svega žensko oružje kojim se preživljava u brzini 21 veka. Aroma je kafa za priču, pravu žensku, za ćaskanje, zaključke, presecanja i sumiranje, za sve nas koje imamo isti cilj – da talentom, sposobnošću i osmehom osvojimo svet (bez obzira na godine).

Povezana vest:  Jelena Bačić Alimpić puna dva sata potpisivala novu knjigu Beograđanima