M&M’s, čokoladni brend broj jedan u svetu, od ove sezone oficijelni je slatkiš Fudbalskog saveza Srbije i podrška srpskom fudbalu.

Ugovor o licenciranom partnerstvu potpisali su Jovan Šurbatović, generalni sekretar FSS, i Predrag Milinčić, regionalni direktor kompanije Mars Balkan East, zastupnika brenda M&M’s za Istočni Balkan.

„U Fudbalskom savezu Srbije verujemo da će nam partnerstvo sa M&M’s doneti dobro i slatko raspoloženje tokom priprema za SP u Rusiji, kao i na samom Mundijalu. Podrška ovakvih svetskih brendova je korisna, produktivna i pozitivna kako za FSS tako i za našu najbolju reprezentaciju, ali i brojne navijače koji nas bodre“, poručili su iz marketing službe FSS.

Povezana vest:  VEUVE CLICQUOT BUSINESS WOMAN AWARD U BEOGRADU!

Ana Luković, brend menadžer za čokolade iz kompanije Mars, istakla je da im je cilj da kroz partnerstvo sa Fudbalskim savezom Srbije doprinesu jačanju fudbala kao sporta cele nacije, i tom prilikom dodala:

„M&M’s  je decenijama unazad sinonim za zabavu i deljenje naslađih trenutaka sa prijateljima. Ovo je ujedno i osnovna ideja koja stoji iza partnerstva sa Fudbalskim savezom Srbije: zajednički cilj nam je da podelimo trenutke zabave i povežemo sve generacije, onako kako to jedino fudbal zna. Nakon brojnih uspešnih saradnji u svetu, drago nam je što je M&M’s ove godine oficijelni slatkiš Fudbalskog saveza Srbije.

Povezana vest:  LIU JO otvorio vrata prvog sofisticiranog stora u Beogradu

Svet već uveliko trese fudbalska groznica. Ništa manja euforija nije ni u Srbiji, obzirom da će i naša reprezentacija zaigrati na FIFA 2018. Ponosni smo što ćemo im ovom saradnjom i predstojećom kampanjom #NavijajuzMMs pružiti slatku podršku na putu ka zasluženom mestu u svetskom fudbalu“, zaključila je Ana Luković.