oscars

Troškovi filmske kampanje za dobijanje Oskara

Britanski istraživač Stiven Folouz je danas, uoči nominacija za Oskara, objavio studiju o troškovima filmske kampanje za taj događaj, prenose danas američki mediji. Felouz je ocenio da je američka Akademija za film i nauku „seksistička“ i dodao da 94 odsto birača čine belci, 77 odsto muškarci i da je prosečna starost birača 62 godine. 
Folouz je rekao da među filmovima koji se takmiče za Oskara za najbolji film, 56 odsto ih izašlo u novembru ili decembru. 
-Kampanja za dobijanje Oskara za najbolji film košta između pet i 15 miliona dolara. Producenti filma ‘Zaljubljeni Šekpsir’ potrošili su 15 miliona dolara – rekao je britanski istraživač. 
Jedna strana reklame tokom filmske kampanje u listu Holivud reporter košta 72.000 dolara, a prema studiji, filmski studio potroši oko 300.000 dolara za promotivne diskove. Predstavnici za medije plaćeni su između 10.000 i 15.000 dolara, sa bonusom od 20.000 dolara ako nominovani film osvoji nagradu Oskar. 
Priprema glumice za crveni tepih košta 3.500 dolara. Glumac koji osvoji Oskara dobija povećanje honorara za skoro četiri miliona dolara, a glumica za oko 500.000 dolara. 

Povezana vest:  Animirani hit film „Pet legendi“ od 29. novembra u bioskopima