Na ovogodišnjoj L’Oreal Paris Cinemaniji, Taramount film će premijerno prikazati sledeće naslove:

U bioskopima od 18. novembra

Režija: Randall Wallace

Uloge: Diane Lane, John Malkovich, Dylan Walsh, Scott Glenn

Scenario: Mike Rich

Žanr: drama

Studio: Walt Disney

Sadržaj:  Zasnovano na izuzetnoj istinitoj priči, „SEKRETARIJAT“ je najinspirativniji film godine i film koji podiže raspoloženje. Domaćica i majka Peni Čeneri (Dajen Lejn) pristaje da preuzme konjušnicu svog bolesnog oca iako nema nikakvog iskustva sa konjičkim trkama. Uprkos bezizglednoj situaciji, Čeneri će– uz pomoć trenera, veterana svog posla, Lusijena Lorena (Džon Malkovič) – uspeti da se snađe u pretežno muškom poslu i na kraju će povesti Sekretarijata na spektakularno putovanje koje će se završiti tako što će on postati prvi trostruki šampion konjičkih trka za 25 godina, a možda i najbolji trkački konj svih vremena.

Povezana vest:  FEST se vraća u svoju kolevku - Kombank dvoranu, nekadašnju Dvoranu Doma sindikata

devilĐAVO (DEVIL)

na L’Oreal Paris Cinemaniji 2. novembra u 21.30h

U bioskopima od 4. novembra

Režija: John Erick Dowdle

Uloge: Chris Messina, Logan Marshall-Green, Geoffrey Arend, Bojana Novakovic, Jenny O’Hara, Bokeem Woodbine, Jacob Vargas

Žanr: parapsihološki triler

Scenario: Brian Nelson

Studio: Universal

Sadržaj: Pet neznanaca iz Filadelfije započeće svoj dan rutinski. Ušetaće u poslovnu zgradu i ući u lift. Sastaće se u ovom zatvorenom i skučenom prostoru koji su primorani da dele, i niko neće obraćati pažnju jedno na drugo. Zajedno će biti samo par trenutaka. Ali ono što će isprva delovati kao slučajno dešavanje ispostaviće se da je sve samo ne slučajno kada se lift zaglavi. Sudbina je došla po svoje. Danas će ovi neznanci razotkriti svoje tajne i svesti račune za svoje grehe. Užasne stvari počinju da se dešavaju jednom po jednom, a sumnja u to ko je odgovoran za sve to će se prebacivati s jednog na drugog… sve dok ne dođu do užasavajuće istine: jedan od njih je Đavo, lično.

Povezana vest:  Premijera crtanog filma "KONDORITO - Avantura u svemiru"4. oktobra u bioskopu Cineplexx Delta City

majka_i_deteMAJKA I DETE (MOTHER AND CHILD)

na L’Oreal Paris Cinemaniji 5. novembra u 19h

U bioskopima od 11. novembra

Režija i scenario: Rodrigo Garcia

Uloge: Annete Benning, Samuel L. Jackson, Naomi Watts, Kerry Washington, Jimmy Smits

Žanr: drama

Studio: nezavisni

Sadržaj: Pre skoro 40 godina, 14-godišnja devojčica je upražnjavala seks, ostala u drugom stanju a dete je dala na usvajanje. Dolazimo do sadašnjice gde upoznajemo tri različite žene, koje se svaka na svoj način grčevito bore da održe kontrolu nad svojim životima. Tu je Elizabet (Naomi Vots), pametan i uspešan advokat koja koristi svoje telo za napredovanje. Kad god oseti da nema glavnu reč i da ne može da kontroliše situaciju ona poseže za svojim seksepilom – bilo da započne vezu sa šefom (Semjuel L. Džekson) kad posumnja da on pokušava da započne jednu drugu, ili da nađe način da iskontroliše svoju preterano ljubaznu komšinicu i muža (Karla Galo i Mark Blukas). Keren (Anet Bening), s druge strane je ogorčeni profesionalac za brigu o zdravlju koja je očigledno vrlo emotivna ali to ne pokazuje. Ona je odbacila svoju ćerku s 14 godina i to nikad nije prežalila – njena ogorčenost je inspiriše da se iživljava na svim ljudima oko nje – čak i nad finim čovekom s posla kome se nesumljivo dopada (Džimi Smits). I konačno, Lusi (Keri Vošington) je žena koja nije uspela da dobije dete sa svojim mužem, pa je odlučila da se okrene usvajanju kako bi ispunila želje svoje porodice.

Povezana vest:  Džoani Rouling nagrada Hans Kristijan Andersen