Četvrta, poslednja tribina u okviru ciklusa „12 gnevnih filmova“ pre letnje pauze, održaće se 3. jula 2020. u Domu omladine Beograda. Na tribini pod nazivom  „Mladi i gnevni – Srpska omladina u filmovima Reži! i A.S. (25)“ govoriće članovi ekipa ova dva recentna filma.

Nakon premijere na FEST-u 2019. godine i učešća, film „Reži!“ Koste Đorđevića imao je uspešan fesitvalski život. U pitanju je novi dugometražni igrani film reditelja Koste Đorđevića, nastao i uz podršku Filmskog centra Srbije. Film prati jedan neobičan dan u životu tinejdžerke Aje (Kristina Kika Jovanović), njene drugarice i  drugara iz kraja,  koji tumarajući kroz vrelinu avgustovskog dana, na usijanom beogradskom asfaltu traže načine da se zabave, osete živim, drugačijim i bitnim. Pravila igre sami biraju, a sistem vlastite kože jedini je sistem koji priznaju. Film je režirao Kosta Đorđević, po scenariju Dragana Nikolića. Direktorka fotografije je Bojana Andrić, a montažerka Romana Vujasinović.

Povezana vest:  Filmski centar Srbije na snimanju filma Leto kada sam naučila da letim u režiji Radivoja Raše Andrića

Premijera filma „A.S. (25)“ održana je krajem novembra 2019. godine na Festivalu autorskog filma. Debitantski film Milene Grujić „A.S. (25)“  je pričao sa mladom Saletu (Vladimir Gvojić, u prvoj glavnoj ulozi u dugometražnom filmu), koji, zajedno sa sa svojim prijateljem Andrejem (Nikola Šurbanović), nakon pljačke menjačnice, beži u obližnju zgradu i ostaju opkoljen u stanu strane studentkinje Olge (poljska glumica Dominica Wallo). Milena Grujić je režirala diplomski film po svom scenariju, inspirisanom istinitim događajima koji su se odigrali pre nekoliko godina u jednom beogradskom naselju. Milena Grujić je takođe i montirala ovo ostvarenje, a direktor fotografije je Luka Trajković.

Povezana vest:  Putin uručio ruski pasoš glumcu Stivenu Sigalu

Dom omladine Beograda je u februaru 2020. godine pokrenuo ciklus filmskih tribina pod zajedničkim nazivom „12 gnevnih filmova“. Ciklus od osam tribina će se prvenstveno usredsrediti na najnovija filmska i serijska ostvarenja srpskih autora, kao i na probleme i fenomene savremenog društva koje oni problematizuju i koji se u njima oslikavaju. Kako živimo u turbulentna vremena puna buke i besa, taj sveprožimajući gnev je neretko pokretačka snaga filmskih autora. Ovaj ciklus tribina predstavljaće svojevrsnu hronologija aktuelnih filmskih dešavanja u Srbiji i svetu, a istovremeno će, sagledavano kroz vizure naših stvaralaca, biti svedočanstvo vremena u kome živimo.

Treća u okviru ciklusa „12 gnevnih filmova“, „Mladi i gnevni – Srpska omladina u filmovima Reži! A.S. (25), biće održana u petak, 3. jula 2020. godine, sa početkom u 19 časova, u prostoru ispred sale Velike sale.  Gosti filmskih kritičara Zorana Jankovića i Đorđa Bajića biće scenarista Dragan Nikolić i glumica Kristina Kika Jovanović (ispred ekipe filma „Reži!“), kao i rediteljka Milena Grujić i glumac Vladimir Gvojić (ispred ekipe filma „A.S. (25)“). Podsećamo da se programi u Domu omladine Beograda održavaju uz primenu svih mera zaštite koje su propisane od strane stručnih službi i nadležnih organa. Posetioci se mole da takođe poštuju propisane mere i budu odgovorni prema sebi i drugima. Ulaz na tribinu je slobodan.

Povezana vest:  Supruga Čejninga Tejtuma pohvalila njegov striptiz