SmartSignageTV 4
Efikasnija promocija uz Samsung Smart Signage TV
 
Kompanija Samsung Electronics predstavila je Samsung Smart Signage TV, revolucionarni tip televizora dizajniran za mala i srednja preduzeća i vlasnike malih ili kućnih kancelarija. Kao vrlo pouzdano rešenje u domenu komercijalnih displeja, Samsung Smart Signage TV prilagođen je potrebama poslovnih korisnika.
Za razliku od konvencionalnog TV-a, poslovni objekti mogu da podele ovaj tip displeja na više delova i prikažu širok spektar sadržaja, koji mogu da upotrebe za prikazivanje reklamnih banera i menija koristeći video snimke, fotografije i tekstove. Rešenje u paketu obuhvata LED TV sa integrisanim TV tjunerom i mogućnošću prikaza sadržaja u ful HD rezoluciji, softver za upravljanje, integrisani WiFi, daljinski upravljač za TV i dodatnu opremu koja uključuje stalak i mali zidni nosač.
„Do sada su mnoga mala i srednja preduzeća i vlasnici prodajnih objekata morali da se oslanjaju na obične televizore kako bi predstavili glavne informacije u svojim prodajnim prostorima. To ne ograničava samo priliku za kontakt klijenata sa brendom već i mogućnosti jednostavnog izlaganja, ažuriranja i promene promotivnih materijala“, istakao je Seogi Kim, viši potpredsednik poslovne jedinice za korporativne vizuelne displeje u kompaniji Samsung Electronics. „Naš Samsung Smart Signage TV menja paradigmu rešenja za displej i bukvalno u jednom paketu pruža bolje iskustvo kako za klijente, tako i za zaposlene.“
Samsung Smart Signage TV je rešenje osmišljeno tako da može da se neprestano koristi i u dužim vremenskim intervalima pa firme mogu da izlažu promotivne materijale do 16 sati dnevno, sedam dana u nedelji. TV i integrisani plejer u jednom smanjuju troškove, jer se eliminiše potreba za dodatnim audio i video uređajem za čuvanje i prikazivanje sadržaja. Uz upotrebu naprednog softvera za kreiranje i upravljanje, sadržaj može lako i praktično da se dostavi do integrisanog plejera, bežično ili putem USB-a, sa mobilnog uređaja koji ima WiFi vezu.
Displej poseduje i MagicInfo Express, softver za upravljanje pomoću koga korisnici mogu na jednostavan način da obaveste potrošače o popustima, radnom vremenu, posebnim događajima ili da podele promotivne informacije. Dodatno, softver omogućava lako kreiranje sadržaja, objavljivanje, upravljanje i raspoređivanje u bilo kom delu, vremenskom trajanju ili danu u nedelji. Samsung Smart Signage TV takođe sadrži i MagicInfo Mobile, koji omogućava firmama da brzo ažuriraju sadržaj, ubacuju fotografije u promotivne materijale sa svog mobilnog uređaja putem mobilne aplikacije na Android ili iOS platformi.
Samsung Smart Signage TV biće dostupan na našem tržištu od polovine septembra, u verzijama dijagonale od 40 ili 48 inča.
Povezana vest:  Samsung Galaxy S23 Ultra: glavna unapređenja u odnosu na prethodnike