141027 Online payments infographicsIstraživanje Kaspersky Lab: Zabrinutost za bezbednost ometa upotrebu usluga onlajn plaćanja

Prema istraživanju koje su sprovele kompanije Kaspersky Lab i B2B International, 44 odsto korisnika Interneta u Ervopi a 49 odsto u svetu oseća se ugroženo dok obavlja online kupovinu ili vrši online transakcije. Čak 38 odsto korisnika u Evropi priznaje bi koristilo online sisteme plaćanja češće, ako bi verovali da su zaštićeni od sajber prevara. Imajući ove stavove u vidu, čini se da postoji nedostatak poverenja potrošača u mere bezbednosti koje preduzimaju pružaoci usluga online plaćanja.
Istraživanje pokazuje da se 62 odsto korisnika u Evropi plaši finansijske prevare na internetu, a podaci otkrivaju brojne primere kada potrošači osećaju nelagodnost. Na primer, 34 odsto onih koji plaćaju na internetu ne smatraju zaista bezbednim čak ni zvanične mobilne aplikacije, koje nude finansijske kompanije i misle da one zahtevaju veću zaštitu. Pored toga, 44 odsto korisnika priznaje da su u nekom trenutku procesa plaćanja prekinuli finansijsku operaciju i odustali od takvog načina plaćanja, jer nisu bili sigurni u bezbednosti transakcije.
Nivo zaštite od sajber prevara je važan faktor za korisnike, prilikom izbora e-prodavnice ili operatora finansijske usluge: 61 odsto ispitanika u Evropi reklo je da bi se uvek odlučilo za kompanije koje nude dodatne bezbednosne mere za zaštitu finansijskih podataka. Štaviše, 71 odsto ispitanika u Evropi očekuju da banke, onlajn sistemi plaćanja i onlajn prodavnice zaštite njihove računare i mobilne uređaje od finansijskih prevara.
Istovremeno, mnogi korisnici su svesni da moraju da sprovedu dodatne bezbednosne mere, pored zaštite koju nude njihovi provajdera plaćanja. Dok 22 odsto korisnika punu odgovornost za bezbednost finansijskih transakcija prepušta bankama, a 14 odsto veruje da su isključivo sami odgovorni, dok većina ( 659 odsto) ispitanika smatra da i korisnici i banke treba da budu odgovorni za zaštitu finansijske informacije. To sugeriše da će korisnici biti voljni da prihvate nove alate iz njihovih finansijskih organizacija koji pomažu u podeli odgovornosti i sprečavanju prevare na mreži.
„Mnogi korisnici i dalje se osećaju sigurnije kada plaćaju gotovinom ili koriste svoje bankovne kartice na mestu prodaje, umesto kupovine na mreži preko računara ili mobilnog uređaja, i ta uzdržanost otežava razvoj onlajn tržišta plaćanja. Da bi se ohrabrili da počnu aktivnije da koriste elektronske servise plaćanja, banke, prodavnice i onlajn e-pay sistemi treba da uvere korisnike da su bezbedni i zaštićeni od sajber prevaranata. Jedan od načina je da za plaćanje usluge poude dodatne bezbednosne korake, koji su posebno dizajnirani za zaštitu bankarskih transakcija i plaćanja preko interneta ili mobilnih uređaja od finansijske prevare. Prisustvo ove dodatne zaštite omogućava korisnicima neposredan i vidljiv argument da će njihov novac biti siguran „, kaže Ross Hogan , Globalni šef Fraud Prevention divizije kompanije Kaspersky Lab.
Jedan od načina da se postigne povećano poverenje u onlajn platne sisteme je korišćenje Kaspersky Fraud Prevention platforme. Komponente ovog višestepenog rešenja mogu biti instalirane i u IT infrastrukturu pružatelja usluge i na uređajima klijenata, uključujući računare, tablete i smart telefone koji rade na različitim platformama. Pored toga, ovo rešenje integriše alatke koje se mogu koristiti za stvaranje zaštićene mobilne aplikacije, zasnovane na Kasperski Lab naprednoj tehnologiji, kao i intelektualne usluge koje pružaju informacije o najnovijim sajber pretnjama i načinima za borbu protiv njih .

Povezana vest:  Efikasnija promocija uz Samsung Smart Signage TV