LG prosiruje partnerstva kako bi pruzio bogat 4K HDR sadrzaj
LG proširuje partnerstva kako bi pružio bogat 4K HDR sadržaj

Kompanija LG Electronics (LG) najavila je ključna partnerstva sa kompanijama i emiterima sadržaja, kako bi korisnicima pružio 4K HDR (High Dinamic Range) sadržaj visokog kvaliteta.

LG je započeo globalno partnerstvo sa kompanijom Netflix kako bi lakše širio usluge internet striminga na zahtev, na tržištima izvan onih gde je Netflix već prisutan (Amerika, Zapadna Evropa, Australija, Novi Zeland i Japan). Ovo partnerstvo će pružiti obiman sadržaj visokog kvaliteta, uključujući televizijske serije snimljene u 4K HDR kvalitetu, na više tržišta u Aziji, na Bliskom istoku i u Evropi. LG je izabran za primarnog globalnog poslovnog partnera kompanije Netflix, zbog vrhunskog kvaliteta slike i performansi koji su pogodni za industriju smart televizora, kao i doživljaj gledanja podjednako.

Povezana vest:  LG predstavio nove mobilne servise za smart kućne uređaje

LG OLED televizori i novi super UHD televizori u 2016. godini dizajnirani su tako da podržavaju standardne industrijske HDR formate kao što su HDR10 i Dolby Vision™. Kompanije LG, Dolby i Netflix zajedno su stvorili kvalitetnu 4K Dolby Vision™ HDR snimak veoma popularne Netflix serije Daredevil, koja je na CES sajmu emitovana na LG OLED televizorima. Dolby Vision™ sadržaj pruža mogućnost OLED tehnologiji da prikaže sve svoje prednosti, od svetlijih detalja, dublje crne boje, poboljšanih detalja i boja koje nisu dostupne na konvencionalnim televizorima.

LG se takođe udružio sa nizom velikih globalnih emitera sadržaja kako bi omogućio dostupnost najboljeg striming sadržaja u HDR tehnologiji. Serije kompanije Amazon koje su originalno snimljene u HDR tehnologiji, uključujući The Man in the High Castle, Red Oaks, Transparent i Mozart in the Jungle pokazani su na ovogodišnjem CES sajmu, kao i prvi YouTube HDR sadržaj.

Povezana vest:  Završen prvi ciklus projekta "Digitalna akademija"

Na ovogodišnjem CES sajmu, kompanija LG prikazala je scene iz filma The Martian produkcijske kuće 20th Century Fox na svojim HDR OLED televizorima. Popularni film konvertovan je u HDR tehnologiju, pa fantastične filmske scene u svemiru izgledaju još spektakularnije.

Kako bi ozvaničio još jednu saradnju, štand kompanije LG na ovogodišnjem CES sajmu imao je i mračnu sobu dizajniranu specijalno za prikazivanje HDR video sadržaja iz dubokog svemira, koji je obezbedila NASA, a producirala kompanija Harmonic, njen zvanični partner. NASA i Harmonic pružili su mogućnost gledaocima da putem HDR tehnologije dožive svemir kao nikada od sada. „LG OLED televizori poseduju mogućnost prikazivanja duboke crne boje, što je novom NASA UHD kanalu omogućilo da na najbolji mogući način gledaocima približe realan doživljaj svemira“, izjavio je Peter Alexander, viši potpredsednik i direktor marketinga kompanije Harmonic.

Povezana vest:  Kompanija Samsung predstavila istraživanje o korišćenju mobilnih uređaja u privatne i poslovne svrhe

„Kompanija LG shvata sadržaj veoma ozbiljno, baš kao i televizijske tehnologije i hardvere. Deljenje naših inovacija sa vodećim partnerima u industriji je važan deo strategije kompanije LG, kako bismo pružili korisnicima najbolje iskustvo i bolju dostupnost velikoj količini sadržaja“, izjavio je Brian Kwon, predsednik i generalni direktor kompanije LG Home Entertainment.