Italy Torino (2)Samsung Electronics u Evropi pojačava marketinške akcije za Smart TV

 

Promotivnom akcijom Razvojni dan Smart televizije koja je prošlog meseca održana u Velikoj Britaniji, Francuskoj i Nemačkoj, kompanija Samsung Electronics označila je početak marketinške kampanje širom Evrope koja će potrošačima pružiti priliku da uživo osete iskustvo Smart televizije. To je deo napora kompanije u cilju jačanja pozicije na najvećem svetskom tržištu Smart televizije.

 

U okviru marketinškog programa kojim je kompanija lansirala kampanju u 18 gradova šest država, Nemačke (1-9.9.), Austrije (18-30.10.), Velike Britanije (5-28.11.), Italije (6-19.11.), Švajcarske (15-28.11.) i Francuske (26.11-11-12.), postavljeni su veliki štandovi gde su lokalni potrošači imali priliku da uživaju u Smart televiziji.

Povezana vest:  Samsung predstavio nove UHD televizore

Marketing Smart TV iskustva osmišljen je tako da omogući evropskim potrošačima da neposredno dožive različite mogućnosti Samsungove Smart televizije i raspoloživih TV aplikacija.

 

U tom cilju, marketinški program se odvijao na prometnim ulicama i mestima, uključujući velike tržne centre, aerodrome i poznate trgove kao što su Anigoni u Firenci i Trg Republike u Rimu, a sve kako bi se što više potrošača upoznalo sa novim iskustvom u gledanju televizije.

 

Potrošači su bili u prilici da vide demonstraciju Samsung Smart TV koju karakterišu različite funkcije uključujući 3D TV, Internet@TV, All Share i DLNA, kao i jedinstvene aplikacije koje obuhvataju edukaciju, filmove, igrice, vesti i SNS usluge.

Povezana vest:  Kompanija Kaspersky Lab proglašena za bezbednosnog lidera

 

Samsung Electronics je u međuvremenu, tokom prvih 9 meseci ove godine, očuvao svoju izuzetnu lidersku poziciju u segmentu 3D TV u 25 država, beležeći 74.7% na osnovu obima, što je preko osam puta više u odnosu na drugog konkurenta.

 

Konkretno, kompanija je pokazala da je jedinstveni lider sa preko 80% učešća na tržištu u 14 evropskih zemalja uključujući Srbiju (91.2%), Portugaliju (89.4%), Grčku (89.1%), Hrvatsku (89.1%), Estoniju (87.1%), Rumuniju (85.9%), Švedsku (84.6%), Švajcarsku (82.8%), Mađarsku (82.6%) i Austriju (82.2%).

 

To potvrđuje činjenicu da je kompanija Samsung Electronics učvrstila svoju poziciju kao globalni 3D TV lider koji suvereno vlada Severnom Amerikom i Evropom, nastavljajući da potvrđuje formulu „3D TV = Samsung“.

Povezana vest:  HP omogućava mobilnim operatorima da dodatno personalizuju usluge

 

Evropa obuhvata 23.4% svetskog tržišta 3D televizije, odmah nakon Severne Amerike koja obuhvata 50.8%.

 

„Kompanija Samsung Electronics će nastaviti da jača lidersku ulogu na tržištima širom Evrope pružajući potrošačima priliku da dožive Samsungovu Smart televiziju kako bi se pokazale sve mogućnosti i kvalitet ove izuzetne tehnologije“, izjavio je Kim Jang-Kjuu, potpredsednik poslovne jedinice zadužene za Samsungovu vizuelnu prezentaciju. „Nastavićemo da potvrđujemo formulu „3D TV = Samsung = Smart TV“ time što ćemo ispunjavati potrebe potrošača nadmoćnim prisustvom na tržištu, što smo nakon Severne Amerike, postigli i u Evropi.“