HP omogućava kompanijama da smanje poslovne rizike transparentnim upravljanjem zapisima
Kompanija HP je predstavila novo rešenje za upravljanje zapisima koje će korisnicima omogućiti da značajno smanje poslovne rizike vezane za usklađivanje poslovanja sa zakonima i propisima.
HP TRIM 7 – napredno rešenje za upravljanje zapisima bazirano na 24 godine iskustva i najbolje prakse – omogućava organizacijama da na transparentan način i kroz jedinstveno okruženje upravljaju svim zapisima u SharePoint Serveru, bez obzira na njihov izvor. To obuhvata dokumente, kao i informacije u SharePoint Server blogovima, wiki stranicama, diskusijama, formularima, kalendarima i opisima radnih tokova.
Široka prihvaćenost Microsoft SharePoint Servera predstavlja priliku da se upravljanje sadržajima smeštenim na više SharePoint instanci objedini i pojednostavi. HP TRIM 7 omogućava transparentno prikupljanje, pretraživanje i upravljanje svim tipovima fizičkih i elektronskih poslovnih informacija uključujući Microsoft Office SharePoint Server 2007 i novi SharePoint Server 2010.
Transparentno upravljanje zapisima u Microsoft SharePoint proizvodima i tehnološkim rešenjima
Da bismo pomogli korisnicima SharePoint Servera, u sklopu HP TRIM 7 rešenja nudimo dva nova modula:
– Modul HP TRIM Records Management unapređuje upravljanje poslovnim zapisima obezbeđivanjem transparentnog pristupa svim SharePoint Server sadržajima koji se nalaze u HP TRIM okruženju direktno iz SharePoint Server radnog prostora. Pored toga, HP TRIM ima 5015.2 V3 sertifikat Ministarstva odbrane SAD što znači da korisnici dobijaju najviši nivo kontrole nad zapisima i svojim poslovnim sadržajima.
– Modul HP TRIM Archiving pomaže korisnicima da smanje rizik od gubitka podataka kada preraspoređuju prostor za skladištenje podataka i sistemske resurse iz SharePoint Servera. Modul neprimetno arhivira objekte SharePoint Servera sa definisane liste ili kompletne SharePoint sajtove. Ovo se odvija u pozadini i omogućava korisnicima da zatvaraju SharePoint Server sajtove kako se projekti završavaju, a da istovremeno garantuju neometan pristup informacijama.
Brže uvođenje i poboljšana produktivnost
Novi HP TRIM 7 koristi jednostavan veb interfejs i ima unapred pripremljene funkcije koje se lako podešavaju, tako da ga korisnici mogu u svoj rad uvesti brže nego druga rešenja za upravljanje zapisima; umesto mesecima uvođenje HP TRIM 7 rešenja meri se nedeljama. Pored toga, unapređeno indeksiranje i mogućnosti pretrage omogućavaju korisnicima da smanje vreme posvećeno traženju informacija, kao i vreme reagovanja prilikom sprovođenja revizije ili zahteva regulatornih tela. Mnogi korisnici HP TRIM rešenja otkrili su da se efikasnost zaposlenih povećava i do 65 odsto.(
HP nudi i usluge vezane za nadgledanje informacija, impelmentaciju rešenja za upravljanje zapisima i Microsoft SharePoint radi bržeg ostvarivanja prednosti HP TRIM okruženja.