Kaspersky_LOGO

Kompaniji Kaspersky Lab uručena „Nagrada za izuzetnost“ za 2012.
 
Kaspersky Lab, vodeća kompanija za razvoj i upravljanje sigurnosnim rešenjima, sa zadovoljstvom objavljuje da je počastvovani dobitnik međunarodne nagrade ”B2” za 2012. godinu koju dodeljuje Poslovno marketing udruženje (BMA – Business Marketing Association).
Marketinška kampanja kompanije Kaspersky Lab „Budite spremni za ono što sledi“ dobila je nagradu „Nagrada za izuzetnost“ u integrisanoj marketing kategoriji na dodeli „B2 Nagrade”, ispred velikih svetskih IT imena. „Budite spremni za ono što sledi“ jeste B2B kampanja sa temom kišobrana koja se uspešno koristila za lansiranje proizvoda Kaspersky Endpoint Security 8, Kaspersky Security Center 9 i za Kaspersky Security za virtuelizaciju. Osmišljena je da rukovodi poslovnim i tehnološkim poteškoćama sa kojima se suočavaju kompanije svih veličina na dnevnoj osnovi i da probude svest o tome kako Kaspersky Lab B2B rešenja mogu da eliminišu te poteškoće. Kampanja se sastoji iz skupa različitih potrošački orijentisanih sadržaja i distribuira se putem integrisanih medija kao što su oglašavanje, internet i i-mejl marketing, društveni mediji, PR, vebinari, događaji i multi-jezički mikrosajtovi.
Komentarišući nagradu, Džon Malatesta, potpredsednik globalnog B2B marketing odeljenja u kompaniji Kaspersky Lab rekao je: „Uspeh ove kampanje zasnovan je na tome što je uspostavljena neposrednost između klijentovih poslovnih i tehnoloških potreba i relevantnosti rešenja Kaspersky Lab. Kao kompanija koja se bavi konsolidovanim poslovanjem, prolazili smo svakodnevno kroz iste muke na polju IT menadžmenta i linijskog poslovnog menadžmenta, i spremni smo da sa našim partnerima razvijamo sigurnosno znanje i rešenja za dobrobit klijenata svih veličina, čineći ih ‘Spremnim za ono što sledi’”.
Aleksander Erofeev, direktor marketinga u kompaniji Kaspersky Lab, izjavio je: „Marketinška strategija u kompaniji Kaspersky Lab proces je identifikovanja, razumevanja i raspoređivanja potreba klijenata, izbor ciljnih segmenata tržišta, i raspoređivanje mogućnosti svih funkcija kompanije u ispunjavanju tih potreba u potpunosti. Sa ovom kampanjom smatram da smo ponovo na pravi način primenili našu marketinšku filozofiju.”
Petr Merkulov, direktor proizvoda u kompaniji Kaspersky Lab naglasio je: „Kaspersky Endpoint Security 8 u srcu je ove kampanje. Osmišljen od starta, ovaj jedinstven, potpuno integrisan Endpoint Security komplet, kombinuje najbolju zaštitu i napredno upravljanje kako bi pomogao klijentima svih veličina da bezbedno usvoje nove tehnologije dok povećavaju IT efikasnost i produktivnost, ostanu ispred svih mogućih pretnji, i budu ‘Spremni za ono što sledi’.”

 

Povezana vest:  LG i Microsoft postali strateški partneri: LG mrežni monitor za nove tehnologije