Evo nas u sedmoj deceniji, u 61. godini našeg pozorišta sa novom premijerom i tekstom koji je pisan u prvoj deceniji postojanja ovog teatra, kazao je Branimir Brstina upravnik Ateljea 212, na čijoj je sceni „Petar Kralj“ za 19. januar zakazana premijera predstave „Magično popodne“, u režiji Ane Grigorović.
U predstavi igraju Jelena Stupljanin, Branislav Trifunović, Ivan Jeftović i Dubravka Kovjanić.

Rediteljka predstave Ana Grigorović je napomenula da je fokus teksta predstave „Magično popodne“ na jako mladoj generaciji.

-Originalno se tekst bavi ljudima koji imaju između 23 i 30 godina. Meni je zapravo čitava ova ideja bavljenja tekstom obojena mišlju da nije reč o tim ljudima već su junaci naše predstave nešto stariji. Bavimo se rastegljivošću pojma mladosti koji ja na našim podnevljima jako specifičan. Zapravo smo istraživali kako naše društvo stopira različite generacije, nešto mlađe i nešto starije da odrastu“ kazala je Grigorović

Povezana vest:  SPOJ URBANE KULTURE I TRADICIJE: ANSAMBL "KOLO" NA SVEČANOM OTVARANJU MIKSER FESTIVAL A 2015

Ona je napomenula da se sam tekst bavi jalovošću, apatijom, promašenim umetničkim ambicijama, bezidejnošću.

-Četvoro mladih ljudi u ljubavnom četvoroulglu u jednom popodnevu stiže do kobnog ishoda. Adaptacijom određenih delova teksta smo pokušali da iskomuniciramo sa problemima naših „mladih“ generacija. Ovde mladi imaju više razloga za dosadu i apatiju zbog naše socio-političke realnosti. Mogla bi predstavu da nazovem angažovanom , ali smo pazili da ne uđemo u panfletski okvir. Naši junaci su se sakrili od stvarnosti na jedno popodne, ali da li je moguće sakriti se od stvarnosti u okolnostima koje živimo ovde – zapitala se Grigorović.

Na scenu Ateljea 212 posle boravka u Njujorku vraća se Jelena Stupljanin.

Povezana vest:  Provod do usijanja na osmoj Noći muzeja!

-Meni je pre svega izuzetno drago što sam ponovo u Ateljeu 212 i što sam radila sam mladom rediteljkom. Posle 11 godina se vraćam na neku beogradsku pozorišnu scenu. Bilo mi je je jako interesantno da radim sa mladom rediteljkom jer sam želela da vidim šta se promenilo u našem pozorištu dok nisam bila tu – kazala je Jelena Stupljanin.

Branislav Trifunović igra Čarlija u predstavi.

-Ne pamtim kada sam radio neku predstavu koja me se više tiče, i koja više govori o mojoj generaciji. Priliučno smo rano došli do toga da sumiramo rezultate šta smo postigli u životu. Nekako više volim da se osvrćem na svoje greške i promašaje u životu. Predstava upravo na dughovit i tačan način govori o ljudimna koj eje uništilo društvo u kojem žive. Odustajanje od bilo koje akcije je najpogrešnija odluka i o tome smo napravili predstavu – kazao je Trifunović.

Ivan Jevtović takođe jedan od protagonista predstave ističe da je rad na predstavi bio jako komlikovan proces.

Povezana vest:  LP Duo povodom sto godina od rođenja Džona Kejdža

– Drago mi je da Atelje 212 pravi avangardni, hrabar pozorišni iskorak ma koliko težak rad na komadu bio. Siguran sam da će recepcija predstave biti odlična. Naša predstava nudi iskrenu katarzu za neki ljude koji pripadaju generaciji koja je 96. i 97 hrabro primala udarce, bila gurana i ponižavana i imala iluziju da se bori za bolje društvo, a već 20 godina provodi u „čarlami“ – kazao je Jevtović.