javni nastupPriručnik za samopomoć „Javni nastup“ Dejla Karnegija

„Admiral books“ je odlučio da ispravi propust srpskih izdavača iz pretodnih vremena i da objavi osavremenjenu vereziju pionirske knjige „Javni nastup“ Amerikanca Dejla Karnegija (1888-1955) koja je prvi put štampana 1912 . godine.
Kanregi je godinama predavao, veoma uspešno, poslovnim ljudima i svima koji su želeli da nastupaju samouvereno kada govore u javnosti ili u privatnom životu.
Ti kursevi su održavani u školama organizacije YMCA (Asocijacija mlađih hrišćana) i Karnegiju je predloženo da predavanja uobliči u knjigu koja je postala tako popularna da su je stalno dobijala nova izdanja do 1936. i u tom periodu je prodato više od 20 miliona primeraka a prevedena je na 40 jezika.
NJegova druga knjiga „Kako zaboraviti brige i naći zadovoljstvo u životu“ napisana je 1948 i takođe je dozivela milionske tiraže i prevode na 27 jezika.
Aktuelno, dopunjeno izdanje čiji je origuinlani naslov „Javnim govorom do uspeha“ datira iz 1981. godine i priredio ga je dr Artur R. Pel.
Karnegi je u predgovoru za prvo izdanje napisao da „ova knjiga ne govori o bombastičnom, staromodnom besedništvu, već predstavlja skup smernica koje mogu pomoći profesionalcima i poslovnim ljudima, u javnom nastupu i u privatnom životu“
Tokom proteklog veka ovo delo je „pomoglo hiljadama poslovnih i stručnih ljudi da postanu ubedljivi govornici, a osim toga, što je mnogo važnije, pomoglo je ljudima da razviju svoju ličnost, osnažio je njihovu veru i viziju i pokazao im kako najbolje da iskoriste svoje skrivene snage. Od nemih sledbenika stvorio je lidere“, tvrdi priređivač ovog izdanja.
„Zahvaljujući ovom kursu, mnogi su stekli samopouzdanje i naučili da ostave u snažan utisak na druge ljude, a to se odrazilo i na njihovu finansijsku dobit“, podseća Pel i dodaje da je knjiga obavezna lektira finansijskim stučnjacima i bankarima. .
Karnegi je bio pionir oblasti koju danas nazivamo „pokret za ljudski potencijal“ i
njegove knjige su pomogle mnogim ljudima širom sveta da postanu samouverene, društvene i uticajne osobe.
Tokom rada sa studentima Karnegi je saznao je da njih najviše zanimaju međuljudski odnosi, što je rezultiralo time da je akcenat kursa pomerio sa javnog nastupa na poboljšavanje odnosa sa drugim ljudima i time su govori postali sredstvo za postizanje cilja, a ne sam cilj.
Za njega je bilo važno i da nauči studente da prevaziđu svoje strahove i uspešno održe govore. „Ne znajući ni sam šta radim“, Karnegi je kasnije izjavio, „našao sam najbolji metod za savladavanje straha.“
Danas se originalni korpus znanja Dejla Karnegija stalno unapređuje, širi i prerađuje i oko 160 Karnegi generalnih direktora širom sveta nude svoje trening i konsalting usluge kompanijama svih veličina u svim poslovnim segmentima da bi proširili njihova znanja i poboljšali radne performanse.
Sa sedištem u Hopogu, Njujork, ?Dejl Karnegi trening centar“ ima predstavništva u 50 država SAD i u preko 75 zemalja a više of 2.700 instruktora drzi kurseve na 25 jezika.i oko sedam miliona ljudi je uspešno završilo obuku.
Pel je radio kao konsultant u firmi ?Dejl Karnegi & co“ 22 godine i bio je izabran da priredi i dopuni njegove knjige a sam je autor više od 50 knjiga i stotine članaka o menadžmentu, ljudskim odnosima i
Srpski izdavač „Admiral books“ pored ,“Javnog nastupa“ upravo objavljuje i ostale knjige Dejla Karnegija: „Psihologija uspeha“ 1 (kako ostvariti kvalitetan odnos, zadobiti poverenje ljudi i uticati na njih) “ Psihologija uspeha 2″ (komunikacijom do uspeha)
„Psihologija uspeha“ 3 (postanite efikasan lider) , „Psihologija uspeha“ 4 (Kako ispuniti svoj život) „Psihologija uspeha“ 5 (prevaziđite brige i stres) i „Psihologija uspeha“ 6 (kako unaprediti karijeru) .

Povezana vest:  Samostalna izložba "Leva ruka - desni klik", autor Ognjen Zdravković u UK Parobrod