Beats of the Beautiful GamePepsi objavljuje vizuelni album u slavu fudbala

Kompanija Pepsi udružiće pevače i režisere kako bi objavila vizuelni album koji slavi fudbal tokom predstojećeg Svetskog prvenstva u Brazilu.
Spajk Li, Timbaland, Idris Elba i Keli Rouland samo su neki od umetnika čija će se dela naći na Pepsijevom albumu „Beats of the Beautiful Game“ koji će biti objavljen 10. juna.
Kompanija koja proizvodi popularno gazirano piće saopštila je juče da će album biti kolekcija 11 pesama-himni i kratkih filmova.
„Ono što mi se dopada vezano za ovaj projekat je koliko je kreativan“, rekla je Roulandova za čiju je pesmu „The Game“ spot režirao Li. „To je projekat gde grupa različitih umetnika radi različite pesme i uzbudjena sam što sam deo toga“.
Prvi singl sa albuma je „Heroes“ Žanel Mone.
Plan je da od 20. maja svake sedmice izađu po jedna nova numera i jedan kratki film.
Pepsi je odlučio da se bori za svetsku pažnju pošto je glavni konkurent Koka Kola glavni sponzor Svetskog kupa u Brazilu.
Vizuelni album je samo još jedan pokušaj izgradnje „brenda“, a da se ne pominje sam dogđjaj – Svetsko prvenstvo u fudbalu.
„Iskreno, mislim da je to sjajan marketinški potez za Pepsi. Nema razloga to poricati“, rekao je Li a prenosi AP.

Povezana vest:  Beogradski bendovi koncertom podržavaju anarhiste