Slogan i tema Eurosonga 2010.

share_the_momentSlogan i tema Eurosonga 2010. predstavljeni su u petak, 4. decembra na konferenciji za novinare u Oslu, glavnom gradu Norveške koja je kao što svi znate domaćin sledeće godine. Na izuzetno posećenoj konrefenciji norveška nacionalna mreža NRK otrila je slogan 55. Eurosonga koji glasi: “Share the Moment“. Svante Stockselius je pohvalio način na koji se nacionalna televizija Norveške nosi s pripremama za Eurosong. 
-Nikada do sada nisam video da je nacionalna televizija, koja je organizator Eurosonga, u ovom delu godine bila ovako dobro pripremljena i organizovana po pitanju evropskog omiljenog TV showa – izjavio je Svante.
-Mi želimo da delimo Eurosong, a ne samo da ga prenosimo – objasnio je televizijski producent Norveške za Eurosong, Hasse Lindmo i nastavio – Činjenica koja Eurosong čini jedinstvenim događajem jeste da samou tom momentu, jednom u godini, 125 milona Evropljana radi jednu te istu stvar – prati ovo veliko muzičko nadmetanje i nikome nije bitno da li je ona na Islandu, u Portugalu, u Jermeniji, ili ovde u Oslu.
Ovo je razlog zašto je slogan Eurosonga 2010. “Share the Moment“ i usko je vezan i sa samim logom na kojem su predstavljene sfere koje zapravo simbolizuju ujedinjenje ljudi i emocija tokom održavanja Eurosonga.
Novi elementi, sfere u logu, neće samo biti korišteni samo na polufinalnim večerima i finalu Eurosonga, nego i tokom sastanka delegacija u martu, žreba, zabava…
Dizajn teme Eurosong 2010 delo je nagrađivanih norveških dizajnerskih komapnija Gosu, Handverk i Snøhetta, a da bi došli do ovako sjajnog rešenja imali su neverovatnu podršku, uputstva i predloge nacinalnog emitera NRK.
55. takmičenje za Pesmu Evrovizije održaće se u Telenor Areni, gradu Bærum, gradu u blizini Osla. Polufinala su na programu 25. i 27. maja, dok je finalno veče u subotu, 29. maja 
eurosongKao što je već poznato sledeće godine će biti velikih izmena u načinu glasanja pa će tako po odluci Referentna grupa Eurosonga, gledaoci imati mogućnost da glasaju tokom celog showa, od prve do poslednje pesme. 
Ova promena biće uvedena i u polufinalima kao i u samom finalu. Telefonske linije biće otvorene od prvog nastupa pa sve do isteka 15 minuta posle zadnjeg nastupa. Nakon ove promene gledaoci će putem SMS-a ili putem telefonskih linija imati priliku da glasaju 90 do 120 minuta, u zavisnosti o zemlji.
Kao razloge uvođenja novog sistema glasovanja EBU je naveo: ukupan broj pristiglih glasova kroz tri večeri Eurosonga biće veći i glasovi neće biti razasuti u 15 minuta glasaanja. Također će novi sistem dovesti do smanjenja opterećenosti telefonskih kompanija zemalja učesnika.
EBU je ovu odluku doneo nakon što se eksperimentiranje u Dečjem Eurosongu pokazalo ispravnim i uspešnim. Dečji Eurosong ovakav sistem koristi već 3 godine. Istraživanje EBU-ovog partnera, DIGAME-a, pokazalo je kako pesme koje nastupaju na početku showa bivaju zaboravljene do kraja showa pa će tako sada ljudi imati priliku da glasaju za najdražu pesmu tokom njenog izvođenja.

Povezana vest:  R:EVOLUCIJA premašila sva očekivanja, preko 110.000 ljudi za prva tri dana EXIT festivala!