Logo Eurovision Song Contest 2015Bečka privreda pobednik Evrovizije
 
Bečka privreda je „pobednik“ Pesme Evrovizije, koja sa prvim kvalifikacijama počinje za osam dana u Beču, jer hotelijeri, ugostitelji, trgovci i proizvođači raznih roba očekuju unosne poslove.
„Evrovizija nam donosi jednu globalnu binu“, ističe direktor bečke Turističke organizacije Norbert Ketner ukazujući da će glavni grad i njegove znamenitosti moći, preko malih ekrana, da prati 200 miliona ljudi širome sveta, što je ogromna reklama.
Međunarodni institut za više studije (IHS) prognozira da će u periodu od 19. do 23. maja biti ostvareni prihodi u iznosu od 100 miliona evra, od čega će najveću korist imati turizam.
Austrijska železnica (OeBB) očekuje do 20.000 dodatnih putnika samo u tom periodu, a hotelijeri dodatnih 75.000 noćenja u Beču i okolini.
Bečko preduzeće „Šnajders“, koje je izradilo tašne koje će gosti Evrovizije dobijati, nada se kasnijim poslovnim aranžmanima.
Evrovizija će brojnim austrijskim proizvodima biti mogućnost za dodatno reklamiranje širom sveta, te ne čudi da su mnoge poznate marke želele da budu prisutni na ovom takmičenju.
Povezana vest:  Vilou Smit možda snima očev hit