Nikola Rokvic4

S.A.R.S. I NIKOLA ROKVIĆ PREMIJERNO PRIKAZUJU NOVE SPOTOVE NA MTV KANALU

Novi spotovi benda S.A.R.S. za pesmu „Za njom“ i Nikole Rokvića za „Zaboravljam te“ imaće svoje premijere na MTV kanalu u ponedeljak, 27. jula, u 20:00.

Prvi spot sa novog albuma benda S.A.R.S. je spreman i premijerno će biti prikazan u ponedeljak u 20 časova na MTV kanalu. U pitanju je video za singl „Za njom“ za koji produkciju potpisuje Goran Biševac, koji je uz Baneta S.K. bio zadužen za kameru i montažu. U spotu se pojavljuje i plesni par koji čine Tamara Stančić i Goran Vidaić, a oni igraju na koreografiju Aleksandre Spasić.

S.A.R.S. je 8. marta objavio peti studijski materijal pod nazivom „Proleće“. Nakon veoma uspešnog albuma „Ikone pop kulture“ iz 2014. godine, koji je pratila jedna od najuspešnijih koncertnih promocija u regionu, vreme je za nove pesme i nove hitove koje verna publika željno iščekuje.

Povezana vest:  Izbor jednog od kandidata za Pesmu Evrovizije 14. decembra

Drugi spot koji će imati svoje premijerno prikazivanje na MTV kanalu pripada mladom pevaču Nikoli Rokviću, a radi se o singlu „Zaboravljam te“ koji se nalazi na albumu „Ovaj put“. Kako Nikola kaže njegov novi materijal je jedinstveni konceptualni projekat na ovim prostorima, inovativan po pitanju zvuka, video i postprodukcije i nastao je sa željom da se donesu novi standardi u muzičku industriju Srbije. Upravo zato je pažljivo biran kreativni tim stručnjaka koji je radio na ovom albumu i vizuelnom identitetu. Režiju i fotografiju potpisuju svetski renomirana imena, a kako izgleda finalni proizvod njihovog rada na spotu za „Zaboravljam te“ premijerno pogledajte na MTV kanalu u ponedeljak u 20 časova.