Svetski priznata pevačica sevdalinki Amira Medunjanin, nakon nedavno ispunjenog beogradskog Sava Centra, nastavlja promociju novog albuma „Damar“ turnejom po Srbiji, najavio je danas „Long Play“.

Medunjanin će 4. marta nastupiti u Kulturnom centru Zrenjanin, 5. marta u Srpskom narodnom pozorištu u Novom Sadu, 15. marta u Domu kulture Čačak, 16. marta u Domu sindikata u Kragujevcu, 26. marta u Kulturnom centru Pančevo, 27. marta u Narodnom pozorištu u Užicu, 30. marta u Domu vojske u Nišu i 31. marta u Kulturnom centru Smederevo.

„Istinska emocija će uvek dotaći ljude ako slušaju pesmu otvorenog srca. Tako prava muzika svugde stiže do svojih ljudi. Ako tada krene i koja suza, to je normalno. Ljudi smo od krvi i mesa, nismo od kamena. Bitno je da verujemo rečima i osećaju koji se kroz pesmu priča. Vidimo se u martu“, poručila je Amira Medunjanin.

Povezana vest:  EXIT lansira novi projekat InfinitX sa Charlotte de Witte sa Tvrđave Mogren u Budvi

Na novom albumu „Damar“ (2016), koji je u Srbiji objavila promoterska kuća „Long Play“, Medunjanin je snimila „Kad ja pođoh na Bentbašu“, „Šta ćemo ljubav kriti“, „Vjetar ružu poljujkuje“ i druge sevdalinke i tradicionale sa naših prostora, dajući im novim aranžmanima nove obrise i boje.

Prvi put u karijeri snimila je dve nove, autorske kompozicije – „Pjevat ćemo šta nam srce zna“ napisao je sarajevski sevdalija Damir Imamović, a druga je naslovna „Damar“ na muziku gitariste Boška Jovića i stihove Marije Karaule Krznarić.

Povezana vest:  Konačno u prodaji: Janin kalendar

„Damar ima više značenja. Između ostalog to je žila kucavica, bilo, životna energija… Mene ove pesme čine živom. Nije mogla biti bolja reč za sve što radim“, objašnjava Amira.

Na predstojećoj turneji po Kanadi i SAD ona će nastupiti 8. februara u Otavi, 10. i 11. februara u Torontu, 12. februara u Vindzoru i 17. februara u Vašingtonu.

Povezana vest:  The Brand New Heavies se vraćaju u Beograd sa novim albumom

„Amira Medunjanin je najbolji predstavnik sevdaha, melanholične i emotivne narodne muzike Bosne. Sjajna je ne samo zbog svog čistog i bolnog glasa, već i zbog načina na koji drži ravnotežu između poštovanja prema starinskoj izvedbi i eksperimenta“, ocenio je Robin Denselou („Gardijan“).