U beogradskom hotelu „Zira“ u petak 31. maja su dodeljena priznanja „Top Serbian Brands 2018“ , i tom prilikom je direktoru Nišville jazz festivala Ivanu Blagojeviću uručena nagrada za najbolji festivalski brend u Srbiji.

Prema glasovima  građana Srbije, odnosno,  na osnovu nezavisne i objektivne ankete sprovedene od 22. februara do 24. marta 2019. godine u 16 najvećih gradova Srbije – Nišville Jazz Festival je proglašen najboljim festivalom.

Povezana vest:  Green Love festival: Preko 2000 rejvera dočekalo Novu godinu na Spensu

Organizatori ove akcije su magazin „TOP Serbian Brands“ i portal „Best of Serbia“ ( bestofserbia.rs ) a priznanja se dodeljuju u pedesetak kategorija.

Inače, ova prestižna nagrada već je postala sinonim tržišne prepoznatljivosti i izvrsnosti i naišla je na sjajan odjek u javnosti. U ovoj utakmici samo oni najbolji, najkvalitetniji i najpopularniji brendovi izdvojili su se pre svega svojim superiornim proizvodima, kreativnim marketingom i vrhunskim poslovanjem. Samim tim samo oni imaju čast da ponesu ovo laskavo priznanje.Glavni uslovi za dobitnike nagrade su: poznatost brenda, vrhunski kvalitet, zadovoljstvo potrošača, odličnost u poslovanju,  poslovni rezultati.

Povezana vest:  "Flfitvud Mek" kreće na turneju

Objektivnost i nezavisnost nagrade svakako daje dodatnu pozitivnu dimenziju, te se ovom prilikom Nišville jazz festival zahvaljuje svim građanima Srbije koji su glasali za Nišville kao prepoznatljiv kulturni brend i dodelili mu titulu najboljeg festivala u Srbiji u 2018.godini.