Dugo iščekivani album koji donosi Woodkid konačno je tu! Posle čak sedam godina, francuski muzičar, umetnik, reditelj i producent Yoann Lemoine, poznatiji pod svojim umetničkim imenom, predstavlja drugo studijsko izdanje, koje nosi naziv „S16″.

 Samo ime albuma odnosi se na atomski broj Sumpora, dovodeći u vezu osetljivu prirodu ovog elementa sa istom karakteristikom ljudske prirode. Upravo ovakve teme i svojevrsna alegorija prisutni su među 11 novih pesama. 

Povezana vest:  Novi video etno pevačice Danice Krstić i grupe Divanhana

Prikazane emocije najpre su rezultat umetnikove borbe i teškoća sa mentalnim zdravljem, te se on glasno zalaže za razgovor o ovoj inače nepravedno skrajnutoj, a neverovatno značajnoj temi. „Zbog toga je proces stvaranja trajao zaista dugo, želeo sam da osetim da sam u redu sam sa sobom“, izjavio je Woodkid u intervjuu za „Fucking Young!“.

Povezana vest:  IDJ TV PARTY: Noć "Elitnih odreda" u najboljem klubu na Balkanu!

 Istom prilikom razgovaralo se i o odgovornosti pri stvaranju i predstavljanju drugog albuma, za koji mnogi muzičari tvrde da je zapravo najzahtevniji. U toj situaciji najpre se nalaze autori čiji je prvi album postigao značajan uspeh poput njegovog „The Golden Age“, koji je postavio bazu za Woodkida kao jednog od najznačajnih muzičkih i vizuelnih umetnika današnjice. Od tada, on je aktivno radio i na dugogodnišnjoj saradnji koju imaju on i Nicolas Ghesquière za Louis Vuitton, kao i režiranju spotova za najveća imena popa kao što su Katy Perry, Taylor Swift i Lana Del Rey.

Povezana vest:  MTV i Universal Music sa ponosom najavljuju premijeru novog spota za numeru „No Love“, duetEminema i Lil’ Wayne-a

Izdanje „S16″ je u Srbiji dostupno na servisima Spotify, Deezer, Apple Music i YouTube Music , kao i širom sveta u svim digitalnim prodavnicama: https://woodkid.lnk.to/s16

PHOTO: Universal Music Serbia