“Dok se ne rastope boje” je, slobodno se može reći, prvi pop singl za muzički projekat VIDIQ. 

Na prethodna dva izdanja, “Hotel Yugoslavia” i „Sumrak“, koji je karakterisao prilično tvrd rokenrol zvuk, novi singl donosi izlet u pop-rok osamdeseth. Referenca na repliku iz flma „Kako je propao rokenrol“ je prilično očigledna, a želja autora je bila da uradi omaž tom vremenu, kada je, čini se, sve bilo realnije, iskrenije, opipljivije. 

Autor pesme je Milan Stanković, muzički producent i tvorac projekta VIDIQ.

Prateći video spot prikazuje dvoje ljudi koji u otuđenom vremenu pokazuju samo naznake privlačnost i traže zrno hrabrost da izraze svoje emocije. Video, kao i pesma govori o otpuštanju (i opuštanju) onoga što grčevito držimo, o tome da je ponekada jedini način da se zadrži kontrola, da se ista prepust svemu što je oko nas. Video je urađen pod pokroviteljstvom SOKOJ-a, kao proizvod godišnjeg konkursa Fonda za kulturna davanja

Povezana vest:  Lady GaGa: Okrenula sam se drogama i alkoholu, ali sada sam 'čista' i srećna