
Beogradski SUPERMARKET bio je ovog četvrtka, 27. januara, mesto na kojem su se okupili muzičari, sportisti, glumci i umetnici sa prostora bivše Jugoslavije. Povod za okupljanje bila je proslava uspešno okončane prve sezone emisije Ukus Poznatih regionalnog MTV kanala, čiji je generalni sponzor bio Epson. Uz kvalitetnu muziku i projekcije najzanimljivijih scena iz emisije Ukus Poznatih na Epson projektorima EMP-6100, EMP-1810 i EB-Z8050W prisutni su mogli da takodje i odštampaju svoje fotografije direktno iz fotoaparata na jednom od poslednjih modela Epson multifunkcijskih štampača, modelu Epson Stylus Photo PX650.

Ukus Poznatih je MTV-jeva emisija u lokalnoj produkciji, koja je kroz jedanaest polučasovnih epizoda na duhovit i dinamičan način publici u regionu približila slavne ličnosti sa prostora bivše Jugoslavije. Emisija je za cilj imala jačanje veza između mladih ljudi iz regiona promocijom muzike, kulture i raznolikosti u ukusima i mišljenjima.
Na koji način su određena razdoblja u privatnim životima povezana sa muzikom koju slušaju, koja je muzika najbolja za intimne trenutke i kojeg se segmenta svog muzičkog ukusa stide – ove i slične muzičke pikanterije bile su tema razgovora sa gostima Ukusa Poznatih.
