MTV, atmosferaŽurkom obeležen kraj prve sezone emisije Ukus Poznatih

 

Beogradski SUPERMARKET bio je ovog četvrtka, 27. januara, mesto na kojem su se okupili muzičari, sportisti, glumci i umetnici sa prostora bivše Jugoslavije. Povod za okupljanje bila je proslava uspešno okončane prve sezone emisije Ukus Poznatih regionalnog MTV kanala, čiji je generalni sponzor bio Epson. Uz kvalitetnu muziku i projekcije najzanimljivijih scena iz emisije Ukus Poznatih na Epson projektorima EMP-6100, EMP-1810 i EB-Z8050W prisutni su mogli da takodje i odštampaju svoje fotografije direktno iz fotoaparata na jednom od poslednjih modela Epson multifunkcijskih štampača, modelu Epson Stylus Photo PX650.

MTV, Marko NasticMeđu brojnim zvanicama bili su gosti prve sezone poput beogradske glumice Lene Bogdanović, DJ-a i producenta Marka Nastića, dizajnera Slavimira Stojanovića, manekenke i voditeljke Anđelije Vujovuć i drugi, dok se za miks-pultom našao zagrebački biznismen i DJ Tomo Ricov.

Ukus Poznatih je MTV-jeva emisija u lokalnoj produkciji, koja je kroz jedanaest polučasovnih epizoda na duhovit i dinamičan način publici u regionu približila slavne ličnosti sa prostora bivše Jugoslavije. Emisija je za cilj imala jačanje veza između mladih ljudi iz regiona promocijom muzike, kulture i raznolikosti u ukusima i mišljenjima.

Povezana vest:  Vins Nil uhapšen zbog vožnje u pijanom stanju

Na koji način su određena razdoblja u privatnim životima povezana sa muzikom koju slušaju, koja je muzika najbolja za intimne trenutke i kojeg se segmenta svog muzičkog ukusa stide – ove i slične muzičke pikanterije bile su tema razgovora sa gostima Ukusa Poznatih.