maroon-coca-cola

Coca-Cola, Maroon 5 i tinejdžeri širom sveta za 24 časa napravili hit!

U želji da muzičku industriju približi tinejdžerima, Coca-Cola je organizovala najveći eksperiment u istoriji pop muzike. Osim mladih ljudi sa svih kontinenata, u njemu su učestvovali i višestruki dobitnici Gremi i MTV nagrade, američki rok bend Maroon 5. Zajedno, imali su nimalo lak zadatak – da za samo 24 časa naprave potpuno novi hit!

Povezana vest:  Lejdi Gaga potvrdila filmski projekat

Bendu su, tokom dvadesetčetvoročasovne sesije, svojim sugestijama pomagali najverniji obožavatelji, koji su direktno uticali na reči, rifove, melodiju i ritam pesme. Njih dvadesetoro imalo je ekskluzivnu priliku da 22. marta bude sa članovima benda u studiju u Londonu, dok su ostali preko svojih naloga na Twitter-u ostavljali komentare i sveže ideje koje su unete u pesmu, u trenucima u kojima je Adamu, Džesu, Mikiju, Džejmsu i Metu, ponestajalo inspiracije. Ceo događaj direktno je strimovan, pa su svi zainteresovani mogli da prate dešavanja u studiju u realnom vremenu, a najbolji delovi postavljani su na You Tube.

Povezana vest:  Moćne žene u novom spotu Mimi Mercedez!

Jedan od najambicioznijih Coca-Cola muzičkih poduhvata do sada rezultirao je hitom koji je objedinio najrazličitije muzičke ukuse. U ime ove jedinstvene akcije, Coca-Cola je donirala sredstva programu „Voda za škole“ koji godinama sprovodi u Africi, a koji ima za cilj da se deci sa tog kontinenta omogući pristup čistoj pijaćoj vodi.