monserat_arena_6_nov_2011

Aplauzi za moćnu ariju „Karmen“ Monserat Kabalje
 
Proslavljena španska operska pevačica, apsolutna diva sa nadimkom „La Superba“ Monserat Kabalje održala je večeras koncert pred 5.000 posetilaca u Beogradskoj areni uz pratnju simfonijskog orkestra RTS-a pod dirigentskom palicom svog zemljaka Hozea Koljada i gostima Snežanom Savičić Sekulić i Harisom Džinovićem.
Treći put u našoj zemlji, slavna pevačica u godinama koje su za poštovanje, vedro i sigurno je izašla pod ruku s dirigentom Koljadom na koncertni podijum Beogradske arene, okružena našim muzičarima, dočekana je burnim aplauzima publike.
Superiorna operska diva, višedecenijski vodeći belkanto sopran koja je oduševljavala ljubitelje operske umetnosti širom sveta mekim glasom i suverenim scenskim nastupima, zapevala je predano, svom snagom bogatog iskustva ariju iz opere „Adrijana Lekuvrer“ Frančeska Čilee, jednu od 80 uloga iz svog bogatog repertoara.
Mnogi među 5.000 posetilaca nisu dobili ono što su očekivali, vrhunsku interpretaciju vrhunske umetnice koju poznaju i vole, ali kada je otpevala ariju iz najpopularnije opere svih vremena „Karmen“ Žorža Bizea, publika je odahnula, burnim aplauzima pozdravila moćnu i raskošnu Monserat, omiljenu opersku divu koja pleni jedinstvenom snagom umetničkog izraza.
Dobro osmišljen koncert slavne pevačice imao je i specijalne goste. Poznata po tome da na svojim koncertima peva sa umetnicima zemlje u kojoj gostuje, Monserat je večeras podelila koncertni podijum sa srpskim sopranom Snežanom Savičić Sekulić i bosanskim pevačem Harisom Džinovićem.
Savičić Sekulić je otpevala ariju iz opere „Boemi“ Ðakoma Pučinija, a Džinović poznatu napolitansku ariju „Dicitencello vuie“ Fuskoa -Falvija.
Orketar RTS-a, pod upravom izvanrednog dirigenta Koljada, koji je u 30 godina dugoj i uspešnoj karijeri predvodio najpoznatije svetske orkestre, odlično se uklapao izvođenjem intermeca iz opera „Manon Lesko“ Pučinija, „Kavalerije Rustikane“ Pjetra Maskanjija, „Preludijuma La Revoltosa“ Ruperta Chapija.
U drugom delu koncerta slavna španska pevačica izvela je pesme svojih sunarodnika Chapija, Franciska Asenja Barbijerija, Hoze Serana i Jeronimo Gimeneza čija je kompozicija „Tarantula“ bila kraj koncerta.
Posle burnih aplauza i dodele cveća u znak zahvalnosti što je održala koncert u Beogradu, operska diva, poznata po tome da voli duete, otpevala je na bis sa našsim mladim sopranom Savičić „Ariju mačaka“ Rosinija i špansku ljubavnu pesmu „Not ti scordar di me“ sa Džinovićem.
PHOTO: ataimages.rs 
 
{vsig}MONSERAT_2011{/vsig}
Povezana vest:  QUEENS OF THE STONE AGE PORUČUJU: SPREMITE SE ZA ŽESTOKI ROKENROL