Trash Candy

SPECIJALNA EMISIJA O TAKMIČENJU MTV BAND 2012 POWERED BY RAY BAN

Ove subote od 20:30 ne propustite specijalnu emisiju MTV Band 2012 Powered by Ray Ban, gde ćete videti najuzbudljivije momente sa velike završnice ovog muzičkog konkursa.

Centralni događaj, na kojem je javnosti predstavljen pobednik ovog takmičenja, odigrao se 18. maja u GK „Jabuka“, kultnom zagrebačkom noćnom klubu. Tri prvoplasirana benda svirala su te večeri: trećeplasirani hrvatski sastav „Ignor“, vicešampioni „The Orange Strips“ iz Labina i sastav „Trash Candy“ iz Maribora, pobednik konkursa MTV Band 2012 Powered by Ray Ban.

O okviru ove emisije, gledaoci će moći bolje da upoznaju bendove, čuju sud eminemtnih ličnosti na regionalnoj muzičkoj sceni i moći će da uživaju u snimku zaista sjajne svirke iz „Jabuke“.

Povezana vest:  Mile Kekin uskoro u Beogradu – slušaćemo dva različita koncerta u klubu Fest

Trash Candy, The Orange Strips i Ignor odneli su pobedu na MTV Band 2012 Powered by Ray Ban takmičenju, na koje se za mesec dana prijavilo čak 300 izvođača, koji su ukupno skupili impresivnih 61.771 glasova publike! Ovakav odaziv bendova i glasača čini ovo takmičenje jednim od najuspešnijih međunarodnih muzičkih konkursa održanih u regionu u  poslednjih dvadesetak godina.

Pored nastupa na koncertu u poznatom zagrebačkom klubu “Jabuka”, Trash Candy, pobednik takmičenja, osvojio je snimanje spota u produkciji MTV-ja, kao i nastupe na prestiznim festivalima širom regiona kao što su Arsenal fest u Kragujevcu i Hartera u Rijeci, dok uskoro stižu novi bukinzi…

Povezana vest:  Od 1.februara skuplji kompleti za Nišville 2015

Ugledna diskografska kuća Mascom iz Beograda objaviće album pobedničkom bendu na CD-u, kao i digitalno izdanje, obezbediće  pomoći oko administracije prava, kao i kvalitetnu distribuciju tog izdanja, odnosno njegov plasman u svim bitnijim CD šopovima u Beogradu, Novom Sadu i još nekoliko većih gradova u Srbiji, kao i mogućnost da se album pobednika ovog konkursa nađe i na svim najbitnijim web prodavnicama širom sveta, od kojih su najzvučnija imena iTunes, Amazon, Napster i Spotify, ali i još 400 drugih, manjih portala.

Povezana vest:  Dunja Vujadinović predstavila novi singl "Dišem"

Konkurs MTV Band 2012 powered by Ray Ban pokazao je da regionalna muzička scena ima jako puno kvalitetnih muzičara pred kojima je svetla budućnost. Potencijal ovog takmičenja prepoznali su i neki bendovi koji već imaju objavljena zvanična izdanja i priličan broj koncerata na svom kontu. Smisao zajedničke akcije Ray Bana i MTV-ja nije bio samo izabor pobednika, nego i da se opipa puls kulturne i subkulturne scene mnogih gradova naše regije, da se istaknu talentovani umetnici i da se predstave javnosti na brojnim festivalima, i na taj način im pomoći u izgradnji karijere.