Discovery-CommunicationsKompanija discovery communications finalizovala preuzimanje većinskog udela u KANALU eurosport international

Kompanija Discovery Communications (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) danas je objavila da je finalizovala sticanje većinskog udela u Eurosport International–u, vodećoj evropskoj medijskoj grupi za sportske sadržaje. Udeo Discovery-a povećan je sa 20% na 51% kao deo strateškog partnerstva sa TF1 Grupom koje je otpočelo u decembru 2012.
Discovery je jedna od prvih američkih medijskih kompanija koje su lansirale svoje kanale u Evropi. Od 1989. godine do danas Discovery značajno i kontinuirano ulaže u internacionalne poslovne operacije već punih 25 godina. Uz šest Eurosport-ovih pay-TV brendova – Eurosport, Eurosport HD, Eurosport 2, Eurosport 2 HD, Eurosport Asia-Pacific i Eurosportnews – u okviru kompanije Discovery će sada funkcionisati preko 210 TV mreža širom sveta koje zajedno dosežu do 2,7 milijardi pretplatnika.
„Danas je uzbudljiv dan za Discovery Communications, koja je broj jedan pay-TV kompanija na svetu. Eurosport se sjajno strateški uklapa u naše planove za povećanje tržišnog udela, jačanje odnosa sa oglašivačima i partnerima i omogućavanje „must-have“ sadržaja gledaocima širom sveta,“ – izjavio je Dejvid Zaslav (David Zaslav), predsednik i generalni direktor kompanije Discovery Communications. „Kombinujući popularne sportske sadržaje Eurosport-a i globalne brendove i lokalnu ekspertizu kompanije Discovery, nastavićemo da kapitalizujemo internacionalni rast pay-TV-a i stvaramo dugoročnu vrednost za naše akcionare.“
Discovery će nastojati da donosi dugoročne strateške odluke i planski investira u sportske sadržaje i usluge Eurosport-a kako bi održala i povećala krug gledalaca i domet Eurosport-a. Kao deo tih napora, Discovery će sarađivati sa menadžmentom i zaposlenima na stvaranju dugoročnih poslovnih planova kako bi u potpunosti optimizovali kanale Eurosport-a kao deo globalne mreže Discovery-a.
„Zajedno, Discovery i Eurosport su nesumnjivo snažniji. Discovery je stvorio najuspešniji pay-TV biznis i uzbuđeni smo što ćemo biti u prilici da dodatno ojačamo programsku šemu i platforme Eurosport-a,“ izjavio je Žan-Briak Peret (Jean-Briac Perrette), predsednik kompanije Discovery Networks International. „Želeli bismo da se zahvalimo kompaniji TF1 na rukovođenju Eurosport International-om i pruženoj prilici da proširimo partnerstvo.“
„Eurosport je spreman za narednu fazu rasta i ne mogu da zamislim boljeg partnera od kompanije Discovery da to sprovede u delo,“ rekao je Nonće Paolini (Nonce Paolini), predsednik i generalni direktor kompanije TF1. „Kompanija Discovery je poznata po strategiji dugoročnih investicija čime stvara vrednost za oglašivače, partnere i gledaoce širom sveta.“
Finalna cena Eurosport International-a bila je bazirana na prosečnoj evaluaciji Eurosport Grupe u iznosu od 902 miliona evra (oko 1,2 milijarde dolara) koja delom odgovara početnom vrednovanju, a delom vrednovanju u višem iznosu koje je povezano sa upravljanjem kompanijom. Od ovog ukupnog vrednovanja, oduzeta je vrednost Eurosport France (85 miliona evra, tj. 115 miliona dolara). TF1 očekuje da će zadržati 80% učešća u Eurosport France do 1. Januara 2015. godine. Takođe, današnje finalizovanje preuzimanja većinskog udela neće imati uticaja na druga dva elementa originalnog sporazuma – preuzimanje 20% udela u stanicama
TV Breizh, Histoire, Ushuaïa TV i Stylía kanalima i partnerstvo na polju produkcije sa TF1 Grupom. TF1 Grupa zadržava pravo da proda preostalih 49% Eurosport International-a, čime bi se udeo kompanije Discovery povećao na 100%.

Povezana vest:  DVOR 2011, Novi kralj i kraljica Joca i Bebi Dol