U prvoj nedelji od otvaranja Olimpijskih igara u Tokiju zabeležen je rekordan broj posetilaca Discovery digitalnih platformi u Evropi. Želja gledalaca da personalizuju svoje iskustvo praćenja Igara, rezultirala je dvostrukim uvećanjem broja pratilaca na digitalnim platformama u odnosu na Zimske olimpijske igre u Pjongjangu 2018. godine.  

Zahvaljujući distribuciji sadržaja na različitim platformama, u čemu je Discovery pionir u Evropi (FTA, PayTV i Digital/D2C), Tokio 2020 je do sada pratilo više od 275 miliona gledalaca. Preko 100 gledalaca pratilo je Discovery izveštavanje na TV-u i digitalnoj televiziji, a 175 miliona je pratilo Igre putem ugovora o pretplati sa partnerskim emiterima širom Evrope. Udeo publike koja prati Discovery TV kanale preko pretplate se povećao za više od 30 odsto.  

Povezana vest:  DVOR 2011, Miloš napušta dvor u subotu, Boki 13 i Vendi u nedelju, a ostali ostaju sedam dana duže

Ovo su prve Olimpijske letnje igre koje prati Discovery, a rezultati pokazuju da su prvih devet dana takmičenja obeležile priče koje privlače veliku pažnju i reakcije publike.  

„Olimpijske igre su najveći globalni događaj koji nadilazi sport i tradicionalnu sportsku publiku. Kada se osvrnemo na prvu nedelju, jasno je da su Olimpijske igre donele novu i drugačiju publiku na naše platforme i to u impresivnom broju. Na igrama u Tokiju zabeležene su do sada neviđene brojke na digitalnim platformama, i oduševljeni smo jer toliko fanova širom Evrope prati dešavanja iz Tokija putem discovery+ i Eurosport Player-a“, rekao je Jean-Briac Perrette, predsednik i izvršni direktor Discovery International. 

Povezana vest:  Kraj TV serije Smolvil

Predsednik sporta na Discovery-u, Andrew Georgiou, dodao je: „Fantastično je videti kako naše izveštavanje i priče koje pričamo odjekuju tako snažno kod publike širom Evrope. Bilo da se radi o rekordnom digitalnom angažmanu na Discovery platformama ili velikom broju publike na našim mrežama, jasno je da ove Igre imaju veliki uticaj.“ 

Discovery prenosi Olimpijske igre Tokio 2020 na 50 tržišta u Evropi sa 11 nacionalnih produkcija i na 19 jezika.

Povezana vest:  “U "Jaguaru": Sklapanje automobila koji nema cenu” samo na kanalu VIASAT: Explore

PHOTO: Getty Images