Gen direktor Apatinske pivare Dragan RadivojevicDodeljene nagrade „Najbolje iz Srbije“, Jelen Pivo najbolje peti put zaredom
 
Petu godinu zaredom, potrošači i stručni žiri izabrali su Jelen Pivo za „Najbolji robni brend široke potrošnje u kategoriji pića“, u okviru manifestacije „Najbolje iz Srbije“.
U organizaciji Ministarstva spoljne i unutrašnje trgovine i telekomunikacija, Privredne komore Srbije i ekonomskog lista Privredni pregled akcija „Najbolje iz Srbije“ već deset godina nagrađuje najbolje domaće brendove i kompanije za postignute finansijske i tržišne rezultate.
-Najbolje iz Srbije je svakako jedna od nagrada na koje smo najponosniji, budući da u izboru dobitnika ovog priznanja važnu ulogu imaju i potrošači i da kategorija pića u kojoj smo izabrani za najbolje, uključuje ne samo pivarsku, već i celokupnu industriju pića.  Snažni i konkurentni brendovi jedan su od preduslova jačanja privrede, tako da je sigurno da će Apatinska pivara, u skladu sa svojom tradicijom dugom više od dva i po veka, nastojati da bude još uspešnija i bolja. – poručio je Dragan Radivojević, generalni direktor Apatinske pivare.
Jelen Pivo nosilac je i najviših priznanja stručnog žirija „Monde Selection“, znaka „Najbolje iz Vojvodine“, nagrade „Brend Decenije“, kao i priznanja „Moj izbor“ zahvaljujući glasovima potrošača širom Srbije i anketi udruženja građana Moja Srbija. Posetioci beogradskog Beer Festa su osam puta proglasili Jelen Pivo za „Najbolje pivo Beer Festa“. Prema istraživanju agencije GfK 2011, 2012. i 2013. Jelen pivo je „Najomiljeniji pivski brend“ u Srbiji.
Povezana vest:  TETRA PAK® i WWF® zajedno za odgovorno upravljanje šumama, Da šume ne postanu priče iz davnina