Stil sa stavom Beograda Maskot - McCann Beograd IIJedinstven bilbord urađen slikarskom tehnikom na ulicama Beograda – Stil sa stavom Beograda

Kreativna agencija „McCann Beograd“ realizovala je jedinstvenu kampanju za Samostalnu zanatsku radnju za izradu kravata „Мaskot“ sa porodičnom tradicijom ručnog izrađivanja muških kravata i leptir mašni dugom 80 godina i po prvi put u Srbiji na ulice Beograda postavila ručno oslikan bilbord.
Vođeni idejom da je „ručna izrada“ nešto što polako izumire, a vredno je očuvanja, kao glavni element kampanje kreativni tim agencije „МcCann Beograd“ pro bono je osmislio i realizovao postavku jedinstvenog, unikatnog, ručno oslikanog bilborda, postavljenog u neposrednoj blizini Tržnog centra „Ušće“, gde potrošači između ostalog, imaju priliku da na jednom mestu kupe proizvode velikih multinacionalnih brendova.
„Drago mi je da su mladi ljudi iz agencije „McCann Beograd“ prepoznali vrednost starih, tradicionalnih radnji i našeg ručnog, unikatnog rada i da su se potrudili da smisle zanimljivu kampanju koja će nadam se skrenuti pažnju na ono što u ovom konkretnom slučaju, radimo moja porodica i ja već skoro ceo vek. Na žalost, radionica kao što je ova naša, u Beogradu ima sve manje, ali se iskreno nadam da će ovakve inicijative pomoći da se one održe u poslu u vreme potrošačkog društva i masovne proizvodnje.“, izjavio je Rajko Zečević, tvorac čuvenih kravata iz Nušićeve ulice.
Bilbord su ručno, slikarskom tehinkom, baš kao i kada je u pitanju izrada kravata, oslikali Lidija Milovanović, Senior Art Director, i Nenad Dodić, Art Director, u agenciji „МcCann Beograd“.
„Cilj nam je bio afirmacija vrednosti ručno izrađenih proizvoda i porodičnih zanatskih radnji kao nerazdvojnog dela beogradske tradicije i istorije. Svi znamo da su ručno rađeni proizvodi neuporedivo originalniji, zanimljiviji, autentičniji, ali i kvalitetniji od serijski proizvedenih. Zato je bilo logično da i naša vizuelna rešenja budu ručno rađena. Rad na „handmade“ bilbordu je bio jedinstvena prilika da unesemo deo sebe u svoj rad i da komunikaciji damo lični pečat.“, izjavila je Lidija Milovanović.

Povezana vest:  „Only Men Stuff" vikend u Delta Cityju