Visa_nagradna_igraUšće i Visa vas vode na Svetsko prvenstvo
UŠĆE Shopping Center će svim posetiocima pružiti jedinstvenu priliku da učestvuju u nagradnoj igri kompanije Visa i osvoje put za dvoje na najatraktivniju destinaciju 2010, predstojeće FIFA Svetsko prvenstvo u fudbalu u Južnoj Africi, kao i da podrže naš nacionalni tim u osvajanju svetskog kupa.
Nagradna igra, deo nacionalne kampanje kompanije Visa pod nazivom „IDEMO“, počela je 15. aprila, a trajaće do 10. maja. Sve što je potrebno jeste da prilikom plaćanja Visa ili Visa Electron karticom u UŠĆE Shopping centru posetioci popune nagradni kupon, ubace ga u dizajniranu kutiju i automatski postanu jedan od mogućih dobitnika glavne kao i dodatnih vrednih nagrada.
Vladimir Đorđević, direktor kompanije Visa za Srbiju, izjavio je: „Glavni cilj kampanje pod nazivom IDEMO! jeste da podsticanje upotrebe Visa kartica, kao i ukazivanje na sve pogodnosti i prednosti plaćanja roba i usluga Visa karticama. Zahvaljujući sponzorskom ugovoru kompanije Visa i Svetske fudbalske federacije (FIFA), imamo ekskluzivnu priliku da korisnicima Visa kartica u Srbiji ponudimo da osvoje nezaboravan put na Svetsko prvenstvo u fudbalu, kao i jedinstvenu priliku da podrže našu reprezentaciju.”
-Zadovoljstvo mi je što smo, u saradnji sa tako značajnim partnerom kao što je Visa, u mogućnosti da obradujemo svoje posetioce i pružimo im jedinstvenu priliku da uz posebne pogodnosti otputuju na FIFA Svetski kup 2010. Pored petodnevnog boravka u ekskluzivnom hotelu u Južnoj Africi, glavna nagrada obuhvata i 200 dolara na Visa poklon kartici, specijalnu turu obilaska grada, kao i karte za utakmice: „Srbija–Australija i „Meksiko–Urugvaj“ – rekao je Mirko Smiljanić, zamenik direktora šoping centra „Ušće“.
-Nagradna igra predstavlja prvu u nizu brojnih sportskih aktivnosti koje UŠĆE planira da organizuje narednih meseci, u cilju promovisanja sportskog duha i zabave među posetiocima – dodao je Smiljanić.
Sa 11 miliona posetioca prošle godine, „Ušće“ je postao najposećeniji šoping centar u Srbiji, prepoznat kao mesto za šoping, zabavu i jedinstvena iskustva.
Povezana vest:  Junska Moda za poneti