Coca-Cola aktivna zona u PancevuPRIZNANJE ZA COCA-COLA SISTEM U OBLASTI KOMUNIKACIJA

Coca-Cola sistem, sa partnerskom agencijom Represent Communications, dobitnik je nagrade u kategoriji Korporativne komunikacije-velika preduzeća za projekat »Coca-Cola – 45 godina u Srbiji koju tradicionalno dodeljuje Društvo Srbije za odnose s javnošću.
U okviru jubileja povodom četiri i po decenije proizvodnje čuvenog svetskog napitka u našoj zemlji, Coca-Cola sistem je u saradnji sa Nacionalnom alijansom za lokalno ekonomski razvoj (NALED),
uz podršku agencija Represent Communications i Fullhouse Ogilvy, a pod pokroviteljstvom Ministarstva omladine i sporta i Ministarstva regionalnog razvoja i lokalne samouprave prošle godine odlučio da pokloni opštinama 45 teretana na otvorenom širom zemlje. Tokom dva meseca kampanje sve opštine i gradovi u Srbiji mogli su da glasaju da baš njihovo mesto dobije Coca-Cola aktivnu zonu, a to koliko je građanima aktivan način života važan, dokazuje i činjenica da je pristiglo više od 1,7 miliona glasova.
»Ova nagrada je na najlepši način uokvirila veoma važan jubilej koji smo proslavljali prošle godine – 45 godina uspeha na našem tržištu. Želeli smo da poklonimo građanima mesto za vežbanje u prirodi. Hvala svima koji su se angažovali da motivišu svoje sugrađane da glasaju i time učinili ovu kampanju svojom«, istakla je Olja Stojanović, predstavnica Coca-Cola sistema.
Najuspešnije iz oblasti odnosa s javnošću, dobitnike PRiZnanja, birao je stručni žiri, koga su činili ugledni profesionalci, istaknuti pojedinci, predstavnici kompanija, agencija i univerziteta.

Povezana vest:  Izabrani najbolji diplomci Beogradskog univerziteta za 2016.