Guarana-ChallengeGUARANA NOSLEEPCHALLENGE KONKURS
Pod sloganom „Neka te svet zapamti“, otvoren je konkurs kojim Guarana želi da pruži mogućnost  kreativnim mladim ljudima da ostvare svoje snove
 
Guarana, naš najpoznatiji brend energetskih pića, je na konferenciji za novinare, u galeriji Ozon, zvanično predstavila i otvorila konkurs NOSLEEPCHALLENGE.
NOSLEEPCHALLENGE – društveno odgovorni projekat kojim Guarana želi da podrži mlade ljude koji imaju svoj životni cilj, plan kako da ga ostvare i primer su drugima kako se upornošću, hrabrošću, kreativnošću i znanjem preuzima odgovornost za uspeh.
Svi koji imaju svoju kreativnu priču i ideju kako da ostvare svoje snove i promene svoj život, imaće priliku da učestvuju na konkursu koji je otvoren na web sajtu  www.nosleepchallenge.com. Posetioci sajta i odabrani žiri koji čine: Una Senić, Aleksandra Petković TKV, Borko Vujičić THCF, Stefan Gligorijević THCF, Boško Ćirković Škabo, odrediće svojim glasovima najbolje i tako im omogućiti realizaciju ideja. Ukupni nagradni fond Guraninog konkursa je 15.000 evra. Pobednik, koji ostavi najači utisak i ubedi posetioce sajta i žiri da će ostvariti svoju ideju, biće nagrađen sa 10.000 evra, a još dvoje učesnika sa 3.000, odnosno 2.000 evra.
Milena Marković, brend menadžer Guarane je naglasila: „Mladi su pokretači svakog društva, a ono što Guarana želi da probudi kod njih su snovi i ambicije. Da budu svoji, da rade ono što najbolje umeju, da veruju u sebe i svoj rad“, i dodala da je konkurs otvoren za sve one koji se bave umetnošću, naukom, sportom, pronalazaštvom…
Konkurs je otvoren od 26. juna do 14. septembra ove godine, a  članica žirija, Una Senić je izrazila nadu da će ovaj sajt postati stalno mesto okupljanja mladih I talentovanih  i pozvala sve na učešće na NOSLEEPCHALLENGE konkursu.
Pored predstavnika Guarane i kompanije Knjaz Miloš, konferenciji su prisustvovali i članovi poznate rep grupe THC, koji su pružili podršku NOSLEEPCHALLENGE projektu i pripremili  spot za projekat koji je premijerno prikazan novinarima. Prisutni su imali priliku da upoznaju i grupu mladih ljudi koji su ambasadori i promoteri ovog projekta, a koji dokazuju da se upornost i zalaganje isplate.
Detalji o konkursu se mogu naći na sajtu www.nosleepchallenge.com.
Povezana vest:  U humanitarnom pešačenju od Beograda do Niša stigli na pola puta!