Nike teamSport tajm preuzima brend Nike od Delta sporta

Sportski brend Nike od 1. janura naredne godine neće više biti pod kapom Delta sporta, već kompanije Sport tajm, prenosi portal eKapija.
Iz brojnih oglasa za posao koji su osvanuli ovih dana na internetu, može se zaključiti da će glavni zastupnik brenda Nike u Srbiji od 2015. godine biti kompanija Sport tajm.
Prema podacima Agencije za privredne registre, kompanija Sport tajm, iako u međuvremenu nije pokazivala značajnije poslovne aktivnosti, osnovana je još 2004. godine.
Njeni vlasnici su Borislav i Dragan Stanojlović, sa udelom od po 50 odsto.
Firma trenutno nema nijednog zaposlenog, a sudeći prema oglasima objavljenim na Infostudu potrebni su im marketing i brend menadžeri, komercijaliste, IT menadžeri, menadžeri prodaje, zatim menadžeri maloprodajnih objekata, ali i generalni direktor, prenosi portal.
Zanimljivo da je Borislav Stanojlović inace i vlasnik lanca sportskih radnji Sport vižn.
Kompanija Delta sport, koja je deo holdinga Miroslava Miškovića, saopštila je sredinom prošle godine da će se fokusirati na ključni biznis, odnosno na poslovanje sa najvećim partnerom, kompanijom Nike i da će u narednom periodu sve raspoložive kapacitete usmeriti ka tom strateškom partneru.
Tada je iz Delta holdinga saopšteno i da je u prethodnih 12 godina Delta sport prodao više od 20 miliona Nike artikala, a da je učešće tog brenda na tržištu Srbije čak 44 odsto.

Povezana vest:  Znanje školaraca o pravilnoj ishrani značajno unapređeno