foodpanda-donesi

FOODPANDA I DONESI.COM OBJAVLJUJU PARTNERSTVO

Svetski portal za naručivanje hrane putem interneta, Foodpanda, aktivan u preko 40 zemalja, na pet kontinenata, postao je partner sa servisom Donesi.com u Srbiji, Bosni i Hercegovini, i Crnoj Gori. Pored toga, Foodpanda takođe preuzima servise NetPincer u Mađarskoj i Pauza u Hrvatskoj.
Na ovaj način, Donesi.com i Foodpanda će ponuditi naručivanje hrane iz preko 550 restorana u više od 20 gradova u Srbiji, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori. Korisnici će, kao i do sada, putem sajta Donesi.com ili mobilne aplikacije moći vrlo jednostavno da poruče svoja omiljena jela. Za restorane, ovaj onlajn servis omogućava povećanje prodaje u segmentu kućne dostave, kroz onlajn i mobilne platforme i obezbeđuje im najnoviju tehnologiju za prijem narudžbina, kao i pristup detaljnim poslovnim analizama. Globalno Foodpanda sarađuje sa preko 35 000 restorana u preko 40 zemalja u Evropi, Aziji, Bliskom istoku, Africi i Južnoj Americi.
Postojeći kupci servisa Foodpanda Srbija biće preusmereni na Donesi.com. Zajedno, Foodpanda i Donesi.com nudiće kućnu dostavu hrane iz preko 450 restorana. U Srbiji, kupci će moći da poruče hranu u mnogim restoranima širom Beograda, Novog Sada, Niša, Subotice, Pančeva, Zrenjanina, Kragujevca, Kruševca, Kraljeva i Čačka. U Bosni i Hercegovini, kupci imaju izbor od preko 80 restorana u Sarajevu, Banjaluci, Bijeljini, Brčkom i Prijedoru, dok u Crnoj Gori, Donesi.com radi u 7 gradova, uključujući Podgoricu, Bar, Budvu, Kotor, Tivat, Herceg Novi i Nikšić.
„Donesi.com je preteča na internet tržištu za naručivanje kućne dostave hrane u Srbiji, Bosni i Hercegovini, i Crnoj Gori. Drago nam je da možemo da objavimo partnerstvo sa servisom Foodpanda, koje će nam pomoći da svoj proizvod podignemo na novi nivo. Nastojaćemo da i dalje unapređujemo postojeće načine za naručivanje hrane, kako bismo svojim korisnicima omogućili veću udobnost, bilo kada i bilo gde da su“, izjavila je Ivana Zirojevic, osnivač i direktor Donesi.com.
Ralf Vencel, ko-osnivač i globalni generalni direktor Foodpanda grupe istakao je da je Foodpanda uvek imala fokus na istočnoj Evropi kao jednom od najvažnijih tržišta za kućnu dostavu hrane i da su nedavne akvizicije u skladu sa vodećom pozicijom njihove kompanije, te da će omogućiti da korisnicima ponude još bolju i potpuniju uslugu.
U isto vreme, Foodpanda objavljuje i pripajanje servisa NetPincer u Mađarskoj i Pauza u Hrvatskoj. Kroz ove akvizicije, Foodpanda potvrđuje svoju vodeću ulogu u regionu centralno-istočne Evrope, gde je aktivna u šest zemalja.

Povezana vest:  Hobiti i hipici - Tolkin i kontrakultura