Marija Boskovic Telekom Srbijaprima nagradu World TourNagrada „World tour“ Noći reklamoždera pripala kampanji „Kada voziš, parkiraj telefon!“

Nakon prošlogodišnje nagrade za najbolju non profit kampanju, akcija „Kada voziš, parkiraj telefon!“ Telekoma Srbija osvojila je novo priznanje na ovogodišnjoj Noći reklamoždera. Prepoznatljiv spot koji skreće pažnju na rizike prilikom upotrebe mobilnih telefona tokom vožnje dobitnik je nagrade WORLD TOUR, kao jedina srpska reklama koja se našla u svetskoj turneji Noći Reklamoždera.
Prestižnu nagradu, Mariji Bošković, direktorki Sektora za PR Telekoma Srbija, uručila je Maja Gedošev, direktorka korporativnih poslova kompanije Air Serbia.
Zahvaljujući se na nagradi, Marija Bošković je istakla da je najveća nagrada za sve partnere u ovom projektu upravo činjenica da će ovaj poučan spot imati priliku da vide hiljade ljubitelja reklama koji širom sveta uživaju u Noći reklamoždera. „Tema kojom smo se bavili, rizici upotrebe mobilnog telefona tokom vožnje, je globalna i drago nam je da će mladi širom planete imati priliku da vide naš spot koji podstiče na razmišljanje. Za nas je i ova nagrada veliko ohrabrenje da nastavimo sa kampanjom“, izjavila je direktorka Sektora za PR Telekoma Srbija.
World tour je, nakon učestvovanja na prestižnoj izložbi u Muzeju nauke i industrije u Parizu, još jedna međunarodna potvrda kvaliteta i značaja kampanje kampanje „Kada voziš, parkiraj telefon!“, koju je Telekom Srbija pokrenuo u saradnji sa Upravom Saobraćajne policije MUP-a Srbije i Srpskim komitetom za bezbednost saobraćaja. Pokrenuta sa ciljem da se promeni stav i podigne svest vozača o opasnostima upotrebe mobilnog telefona tokom vožnje, kao i da se poveća nivo bezbednosti saobraćaja na putevima, kampanja je prešla granice naše zemlje i potvrdila da dobre ideje zapravo ne poznaju granice.

Povezana vest:  Carlsberg fondacije donirale 13,8 miliona dolara u borbi protiv pandemije Covid-19