Peter JagodicPeter Jagodič od 1. aprila 2015. novi generalni direktor Mondelēz International za istočnojadranski region

Mondelēz International, globalni proizvođač omiljenih potrošačkih brendova, poput Milka čokolade i biskvita, Oreo keksa, Jakobs kafe i Trident gume za žvakanje, u februaru je najavio promenu rukovodstva u poslovnoj jedinici zaduženoj za tržišta istočnog Jadrana (Srbija, Hrvatska, Slovenija, Bosna i Hercegovina, Makedonija, Crna Gora, Albanija).

Od 1. aprila Peter Jagodič postaje generalni direktor poslovne jedinice EAM. Nakon uspešnog napredovanja u kompaniji Mondelēz International (bivši Kraft Foods), kako u ulozi generalnog direktora za tržište Slovenije, tako i na brojnim odgovornim funkcijama u oblasti prodaje, Peter nastavlja sa radom na realizaciji jasnih ambicija vezanih za razvoj poslovanja kompanije na tržištima EAM.

Povezana vest:  Plesno iznenađenje na aerodromu "Nikola Tesla" - Čuvari Tajne osvajaju Beograd

„Mondelēz International je kompanija koja se razvija i sva tržišta istočnojadranske regije pružaju velike mogućnosti za njen rast. Kao svetski lideri u proizvodnji konditorskih proizvoda, želeli bismo da našim potrošačima u ovom delu sveta i dalje svakodnevno pružamo male ukusne trenutke zadovoljstva u vidu omiljenih brendova kao što su Milka, Toblerone, ElVita i Barni“, ističe novi generalni direktor Mondeleza EAM.

Poslovna biografija Petera Jagodiča

Neposredno pre imenovanja za generalnog direktora EAM, Peter je obavljao funkciju rukovodioca prodaje za tržište Srbije i Bosne i prokuriste kompanije.

Povezana vest:  Majli Sarjus raskinula s dečkom

Našoj kompaniji se pridružio još 2009. godine, kao menadžer prodaje i direktor za tržište Slovenije. Sa slovenačkim timom je postigao odlične rezultate u oblasti prodaje, kao što je povećanje tržišnog udela tabli Milka sa 44% na gotovo 57% u 2014. godini, pokretanje MDLZ brendova biskvita i njihovo pozicioniranje kao vodećih biskvita na tržištu za samo tri godine, ugovaranje novih poslova, poput saradnje sa lancem diskont prodavnica Aldi, a 2013. godinu, kao svoju poslednju celu godinu na ovoj poziciji, završava rastom neto prihoda za više od 17%.

Godine 2014. seli se sa porodicom u Beograd, gde preuzima kormilo prodaje na tržištu Srbije i Bosne, a oslanjanjem na svoje petnaestogodišnje prodajno i marketinško iskustvo godinu završava zavidnim finansijskim rezultatima i povećanjem neto prihoda u Srbiji za gotovo 18%, uvodeći sjajne novine, poput lansiranja Crispella u Srbiji, kojim postiže tržišni udeo od 21%, odnosno ostvarivanja najvećeg tržišnog udela keksova u prethodnom periodu od 9,4%.

Povezana vest:  Deseti Festival nauke od 15. do 18. decembra na Beogradskom sajmu

Diplomirao je ekonomiju na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Mariboru, Slovenija. Oženjen je i otac dvoje dece.

Pre dolaska u Mondelez, devet godina je radio u Henkelu, na brojnim pozicijama u oblasti prodaje i marketinga u različitim državama, a karijeru u toj kompaniji zaokružuje na poziciji direktora prodaje za Sloveniju i Hrvatsku.

.